Opdracht niet af

  • 17 January 2022
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Hey,

Ik heb een (niet zo) klein probleempje…

Ik moet voor morgen een dichtopdracht inleveren voor Nederlands, maar ik ben pas halverwege.

Dit komt omdat ik geen zin had om er in de vakantie aan te werken, en omdat ik het gewoon een heel moeilijke opdracht vind.

Moet ik morgen aan de docent toegeven (het is nog niet eens bekend hoe we het gaan inleveren, want morgen hebben we geen les Nederlands) dat ik het nog niet af heb, of moet ik het afraffelen?

Het is voor een cijfer met een onbekende weging, maar het zou best zwaar kunnen meetellen dus ik kan het me echt niet veroorloven om een onvoldoende te halen, ook al sta ik voor Nederlands stabiel (9,03 met totaal iets van weging 6).

Het is ook zo dat ik na het posten van dit meteen weer verder moet met het leren voor de inhaaltoetsen morgen.

Ik voel me nu echt zo dom dat ik het allemaal verknoei…


3 reacties

Dat is niet zo fijn… hoe is het afgelopen met de opdracht?

Reputatie 5
Badge +2

Dat is niet zo fijn… hoe is het afgelopen met de opdracht?

Ik heb  die dag de opdracht niet meegenomen en gezegd dat ik de mail over het hoofd had gezien, omdat die pas in de avond gestuurd was.  Toen kon ik het een dag later bij die docent in het postvak doen, mijn moeder had mij geholpen met een aantal gedichten en vervolgens had ik tot een uur of 2 aan de opmaak en nog wat gedichten gewerkt...

Dat is niet zo fijn… hoe is het afgelopen met de opdracht?

Ik heb  die dag de opdracht niet meegenomen en gezegd dat ik de mail over het hoofd had gezien, omdat die pas in de avond gestuurd was.  Toen kon ik het een dag later bij die docent in het postvak doen, mijn moeder had mij geholpen met een aantal gedichten en vervolgens had ik tot een uur of 2 aan de opmaak en nog wat gedichten gewerkt...

Oh oké! Fijn!! Wat had je voor cijfer?

Reageer