Vraag

onzekerheid tips

  • 30 December 2022
  • 7 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben heel onzeker en wil altijd alles goed doen. Zijn er tips om minder onzeker te worden


7 reacties

ik heb een heleboel tips voor je hier zijn er maar een paar: 

Uiterlijk:

  1. Hit the gym
  2. begin aan een goede skincare
  3. let op de manier hoe je jezelf uitstraalt (kleding, houding, gedrag)


Innerlijk

  1. Leer al, en daarmee ook echt al je emoties onder controle te houden at all times, remember this: YOU control your emotions, not the other way around.
  2. Leer de 3-seconde regel (for reference kijk deze video en deze video)
  3. Ga uit je comfort zone. Ik was een heel gesloten en anti-sociaal persoon. Ik besloot een bijbaan te nemen met veel interactie met anderen en besloot deel te nemen aan de centrale studentenraad van mijn school en dat verlaagde mijn social anxiety en mijn introvert gedrag tot nul en geloof me, dat boost je confidence het dak uit.​​​​​​​​​​​​​​

Altijd alles goed willen doen is niet erg, matter of fact dat is het juiste om te doen. Zo hoort iedereen te zijn, het enige waar je op moet letten is dat je niet veel tijd kwijtraakt als je ergens aan werkt, ik had hetzelfde probleem maar heb het opgelost

Dit zijn natuurlijk heel korte dingen maar als je geïnformeerd ben kan ik je veel en veel meer leren, hit me up if you want to.

 

 

STA RECHTOP EN LOOP RECHTOP. Als je zelfverzekerd loopt heeft dat ook invloed over hoe je je voelt. Doeii hopelijk helpt dit liefs Tai 🍀🍀🍀

Reputatie 7
Badge +15

Ik ben het eens met @Tai6565 , maar @Dreamer , naar de GYM, andere kleding/gedrag ; nee (!) 
 

BE YOURSELF

 

duss, mensen moeten JOU leuk vinden, niet de gene die jij probeert NA te doen! 
 

ik heb een mooie tekst voor jou; 

wees jezelf, er zijn al zoveel andere 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

@Mij_niet_gezienmet punt 3 van @Dreamer ben ik het wel eens. Uit je comfort zone gaan kan echt helpen. Heb die videos bekeken die hij linkt en dat gaat idd niet werken.  Als je gaat doen alsof je zelfverzekerd bent trappen mensen daar echt niet in. Dat hele kanaal komt sws wel heel erg  ‘alpha-male’ en Andrew Tate achtig over en dan haak ik al snel af.

Wat veel belangrijker is is dat je leert je niet zo druk te maken over wat anderen wel of niet van je vinden. De meeste mensen zijn minder bezig met wat je doet of hoe je je gedraagt dan je denkt. Uiteindelijk gaat het erom dat je jezelf in de spiegel kunt aankijken.

Reputatie 7
Badge +15

Ja, met punt 3 wel,

 

 

maar niet met punt 1 , uiterlijk, 

ga naar de GYM, 

je hoeft je ook niet anders te gedragen vindt ik hoor, en kleding… je hoeft niet te veranderen,

just be yourself 

 

 

Ps, ik ben het trouwens wél eens met punt 2&3 innerlijk! 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien

❤️🧡💛

💚💜💙

Reputatie 7
Badge +15

STA RECHTOP EN LOOP RECHTOP. Als je zelfverzekerd loopt heeft dat ook invloed over hoe je je voelt. Doeii hopelijk helpt dit liefs Tai 🍀🍀🍀

Dit vindt ik trouwens wel de beste tip, helpt bij mij altijd! 

Reputatie 7
Badge +17

@Mij_niet_gezienNee, de gym hoeft ook niet maar ik kan me wel voorstellen dat het voor sommigen wel kan helpen. Zoals ik al zei, met die videos moet je echt oppassen. Je leert dan vooral trucjes. Die kunnen misschien handig zijn als je ze met mate gebruikt maar je moet oppassen dat je niet een toneelstukje gaat doen. De kans is dan ook groot dat je een arrogant en onplezierig persoon wordt (daar lopen er bij mij op school genoeg van rond, die denken dat iedereen tegen ze op kijkt maar ze worden achter hun rug om uitgelachen).

Reageer