Ik ben heel onzeker en wil altijd alles goed doen. Zijn er tips om minder onzeker te worden
ik heb een heleboel tips voor je hier zijn er maar een paar:
Uiterlijk:
- Hit the gym
- begin aan een goede skincare
- let op de manier hoe je jezelf uitstraalt (kleding, houding, gedrag)
Innerlijk
- Leer al, en daarmee ook echt al je emoties onder controle te houden at all times, remember this: YOU control your emotions, not the other way around.
- Leer de 3-seconde regel (for reference kijk deze video en deze video)
- Ga uit je comfort zone. Ik was een heel gesloten en anti-sociaal persoon. Ik besloot een bijbaan te nemen met veel interactie met anderen en besloot deel te nemen aan de centrale studentenraad van mijn school en dat verlaagde mijn social anxiety en mijn introvert gedrag tot nul en geloof me, dat boost je confidence het dak uit.
Altijd alles goed willen doen is niet erg, matter of fact dat is het juiste om te doen. Zo hoort iedereen te zijn, het enige waar je op moet letten is dat je niet veel tijd kwijtraakt als je ergens aan werkt, ik had hetzelfde probleem maar heb het opgelost
Dit zijn natuurlijk heel korte dingen maar als je geïnformeerd ben kan ik je veel en veel meer leren, hit me up if you want to.
STA RECHTOP EN LOOP RECHTOP. Als je zelfverzekerd loopt heeft dat ook invloed over hoe je je voelt. Doeii hopelijk helpt dit liefs Tai
Ik ben het eens met
BE YOURSELF
duss, mensen moeten JOU leuk vinden, niet de gene die jij probeert NA te doen!
ik heb een mooie tekst voor jou;
wees jezelf, er zijn al zoveel andere
groetjes
Mij_Niet_Gezien
Wat veel belangrijker is is dat je leert je niet zo druk te maken over wat anderen wel of niet van je vinden. De meeste mensen zijn minder bezig met wat je doet of hoe je je gedraagt dan je denkt. Uiteindelijk gaat het erom dat je jezelf in de spiegel kunt aankijken.
Ja, met punt 3 wel,
maar niet met punt 1 , uiterlijk,
ga naar de GYM,
je hoeft je ook niet anders te gedragen vindt ik hoor, en kleding… je hoeft niet te veranderen,
just be yourself
Ps, ik ben het trouwens wél eens met punt 2&3 innerlijk!
groetjes
Mij_Niet_Gezien
🧡
STA RECHTOP EN LOOP RECHTOP. Als je zelfverzekerd loopt heeft dat ook invloed over hoe je je voelt. Doeii hopelijk helpt dit liefs Tai
Dit vindt ik trouwens wel de beste tip, helpt bij mij altijd!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.