Vraag

Onzeker meisje

  • 23 March 2021
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Badge

Heyy ik ben een meisje en k ben 13 jaar. Ik doe gymnasium, maar ik heb een paar problemen.

Zo halen mijn vriendinnen erg hoge cijfers bijna alles boven de 8, maar ik blijf maar 6 jes halen. Dit maakt mij erg onzeker. Ook heb ik niet veel motivatie om voor toetsen te leren. Hierdoor heb ik veel stress, en slaap ik slechter.

Heeft iemand tips?

Groetjess


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Een planner gebruiken do zat je beter kan leren voor toetsen enzo

Badge

Ja ik plan al wel en dat gaat ook goed, maar eraan houden gaat vooral moeilijk, dan zit ik weer de hele middag series te kijken of te simsen, en aan het eind van de dag raak k dan gestressd over da k niet geleerd heb

Hey Sadmeisje!

 

Leren voor school kan onwijs moeilijk zijn, hier heb ik in het begin ook moeite mee gehad. Je hoeft je zeker niet onzeker te voelen door je cijfers, je kunt deze namelijk nog ophalen! Probeer de series af te wissen met leren, zo kun je bijvoorbeeld voor elk uur dat je leert voor een toets/huiswerk maakt één aflevering kijken van je serie. Zo beloon je jezelf voor het schoolwerk wat je maakt! Hou je sterk en blijf doorleren, je kunt het!

 

Fijne dag nog! :)

Badge

he sad meisje

heb je doelen in je leven wat wil je later gaan doen,

ik kijk daar vaak naar,ik heb me daar in verdiept

dan weetje wat je wil en heb je een doel 

 

als je hobby's hebt bijvoorbeeld tekenen 

las kleine pauzes in en doe een hobby tussen door 

als je je niet kan consenteren kan je misschien trampoline springen of touwtje springen het helpt mij even energie kwijt en het is goed voor je even je bloed weer opgang en word je lichaam ook moe waardoor je beter kan slapen 

en kan na denken 

kauwgom zonder suiker kan ook helpen met concentreren

 

en vrienden die hogere cijfers halen boeie… niks van aan trekken 

maak er geen grapje over is ook nog een tip

als je er veel grapjes over maakt ¨o haha ik haal weer een onvoldoende¨ is de kans ook groot  dat het je niet lukt

  

stel niet te hoge doelen ga voor een 6,5 …. hé beter dan een 6 

 

 

Reageer