Vraag

Onvoldoende, hoe moet ik dit thuis vertellen?

  • 28 April 2020
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Badge

Heyy. 

Ik heb een maand of 2 gelden een 1 gehaald op frans. De docent beweerde zeg maar dat ik spiekte enz..mijn ouders hebben toen en heel gesprek met de docent gehad,maar mijn ouders hebben dus nu een hekel aan de docent. Maar nu hadden we een nieuwe opdracht gekregen. Dat we zegmaar een strip moesten maken. Daar hielp mijn meoder me mee, maar nu het grootste probleem is. Dat ik dus mijn cijfer heb terug gekregen en dat dus een 4 is 🙁 maar ik weet dus niet hoe ik dit moet gaan vertellen😥 ik kan er ook niet goed van slapen 


2 reacties

Ja gewoon vertellen want vroeg of laat komt ze er toch wel achter ik gebruik altijd als excuus dat heel veel mensen een onvoldoende hadden maar wel er bij zeggen dat je je best hebt gedaan en meer dan dat kan je niet doen

Reputatie 3
Badge +2

Ik zal het gewoon vertellen. Je moeder heeft je geholpen en heeft dus gezien dat je er veel tijd en aandacht aan hebt besteed. Beter dan je best kun je niet doen. Je kan ook nog even aan de docent vragen waarom je zo laag cijfer hebt. Misschien kan je die fout dan de volgende keer voorkomen en dan heeft je moeder ook wat meer duidelijkheid

 

Groetjes: mij

Reageer