wauw ik ben echt zo erg teleur gesteld in mezelf… ik stond gister nog mooi een voldoende voor economie en vandaag kablem een 4 dus valt mijn gemiddelde terug van een 5,7 naar een 5,2…
wauw ik ben echt zo erg teleur gesteld in mezelf… ik stond gister nog mooi een voldoende voor economie en vandaag kablem een 4 dus valt mijn gemiddelde terug van een 5,7 naar een 5,2…
Relativeer het, het is niet het einde van de wereld, ik snap dat het vervelend is maar je komt er wel uit, dat weet ik zeker! Iedere docent weet dat, je bent ook maar een mens, het kan niet altijd perfect gaan toch?
Groetjes,
Lucas
Heyy
Het is vervelend dat je een onvoldoende hebt gehaald waardoor je nu een gemiddelde onvoldoende staat.. Probeer je er niet te druk om te maken en te slecht om te voelen. Het gebeurt nou eenmaal af en toe en je hebt gedaan wat je kon! Ik weet zeker dat je volgende toets beter zal gaan! Jij kan dit
Groetjes van mij!
Porbeer het optehaalen, bij mij op school is en 6 voldoende maar blijkdaar is het niet overal zo.
hey hey.
Het is helemaal niet zo erg dat je je zo voelt maar het belangerijkste is dat je er weer boven op komt. nog 0,3 punten en je staat weer een voldoende en daarbij iedereen haalt wel is een onvoldoende. en ieder met ze eigen reden de and er heeft geen motivatie of concentratie, de 1 heeft andere dingen aan zijn of haar hoofd en de and heeft ni geleerd of heeft ze dag niet. Maar het komt vast wel goed echt waar en je kan niet goed zijn in alles ik ben bijvoorbeeld goed in bakken en dansen en Nederlands maar jij kan weer goed zij in bijvoorbeeld wiskunde zingen en skate. ieder zo zijn ding en met school je kan het altijd compeseren (idk hoe je het schrijft) als je voor 3 vakken bijvoorbeeld een 7 staat en bij 3 een 6 komt het goed maar idk hoe het op jou school werkt.
but het komt vast wel goed echt waar!!
joe joe xx
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.