Vraag

Ongemakkelijk tijdens gym :((

  • 26 September 2021
  • 5 reacties
  • 239 Bekeken

Badge +1

Ik heb elke dinsdag gym/lo. Elke dinsdag ben ik bang om daar heen te gaan. Ik ben niet echt zijn sportief persoon en voel me altijd ongemakkelijk tijdens gym. Laatst moest ik voetballen voor een cijfer, ik probeerde echt mijn best te doen maar toen gaf mijn docent me een 5. Ik heb toen gehuilt en schaamde me dood. Ik voel me elke dinsdag voor gym ook misselijk en ziek alsof mijn lichaam ook niet wilt. Ik wil gewoon niet meer naar gym maar als ik zoiets zeg nemen ze het niet serieus. Ik krijg ook altijd van die trillende handen door dat gym.

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

heyy @Nobodyyyyy, wat rot dat je je zo voelt  als je gymles hebt…

Is het een idee om tegen je mentor en/of gymleraar te zeggen dat je niet zo goed bent in gym ( ik weet dat dit misschien stom klinkt), maar wel je best doet (als je dat nog niet hebt gezegd?)? Dan kunnen ze daar rekening mee houden en/of je misschien extra hulp geven (als de leraar geen zak is tenminste…) 

Ik ben ook niet goed in gym, maar volgens de leraar die ik vorig jaar had , krijg je voor je inzet ook best nog wel een hoog cijfer (maar dat kan ook liggen aan welke gymleraar je hebt). 

Hoop dat je hier wat aan hebt! (zeg het als het niet zo is. :p)

Hou me/ ons (als er meerdere forum gebruikers reageren) op de hoogte van hoe het gaat met gym…:)

xx Eenmeisje004 

Heyy

 

Dat is wel vervelend zeg.. Ik herken het gevoel wat je omschrijft wel een beetje.

 

Misschien is het toch een goed plan om dit met iemand te overleggen? Je kan dit bijvoorbeeld eens bespreken met je mentor of gymdocent. Ik denk dat je mentor je echt wel zal begrijpen en je serieus zal nemen hoor! Hopelijk zijn er dan wat dingen mogelijk om de lessen voor jou prettiger te maken!

En je gymdocent is er ook vast ook wel voor je!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 5
Badge +5

Ik durf niet naar gym / LO vanwege het verleden wat ik mee gemaakt heb. 

Maar ja elke week een smoes verzinnen is ook zo wat . Pleegmama heb met school geregeld dat ik gym dan mag overslaan tot.dat ik er wel aan toe ben. 

Reputatie 6
Badge +7

Je kunt eens aan de docent vragen hoe mensen in het algemeen, of jij in het bijzonder, een hoog cijfer voor dit vak kunnen halen. Dat is een terechte vraag bij elk vak, ook bij gym. 

Als het gaat om hoe goed je kan voetballen kun je je schouders ophalen: Jammer, dat gaat niet lukken,

Als het gaat om inzet, dan kan het wel maar dan wil je ook een hoog cijfer zien.

 

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Echt rot dat je je zo voelt! Ik hou persoonlijk ook niet van LO/gym, ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk want ik ben nou niet de meest sportiefe jongen. Ik zou (net zoals meerdere mensen hierboven ook al hebben gezegt) in overleg gaan met je docent LO of met je mentor, die kunnen je misschien helpen. 

Groetjes!

Reageer