Onaardige Meester :(

  • 21 March 2022
  • 6 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi! Dit is m'n eerste topic!

 

Zo wat ik wilde zeggen, m'n meester is zo onaardig.

 

Dus vandaag bijvoorbeeld, ik werd boos op een klasgenoot omdat hij als een gek in de klas zat te rennen en hij liet m'n tafel bijna vallen. 

 

En ik werd boos, alleen m'n meester zei dat ik overdrijf, maar die kind doet letterlijk ALTIJD als een gek dus daar werd ik dus boos om 😤

 

En ik krijg ook bijna altijd de schuld :( 

 

Dus dat, kunnen jullie mij advies geven om m'n meester soort van te 'negeren'

 

Thx alvast, doeii.          ('penny is out!')

    


6 reacties

Reputatie 3
Badge

Heey ik zou gwn nie meer er iets van aantrekken als die jongen iets doet en wachten totdat de meester er iets van zegt en als je dat niet kan dan gewoon naar de directeur/directrice want ik neem aan dat je op basisschool zit  daarnaartoe gaan en zoiets zeggen 

Reputatie 4
Badge +1

Thx, ik zal dat proberen, maar ik zit wel op het speciaal onderwijs, dus dat word lastiger... Maar nog steeds, thx!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb ook een lerares waar ik altijd de schuld van krijg en straf en ik ben nu een tijdje hèèl precies aan het doen zovan precies wat ze wil maar het valt niet mee. En anderen voortrekken zoals ik lees dat is ook heel oneerlijk.  Misschien kun je volstaan met heel boos kijken naar zo'n jongen als ie weer raar doet . Of er " boven staan"  ...dat je een keer met je hoofd schud en het er bij laat. Het is moeilijk ik weet het maar tegen je leraar is het moeilijk om dingen totaal te veranderen. En als het echt tè gek wordt zou ik het thuis en/of aan de directeur vertellen dat je je ongemakkelijk voelt en niet fijn  behandeld

Succes hoor !  Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Verzamel zo veel mogelijk penen, potloodden, kleurpotloodden, gummen, markers, rekenmachines, etuis, lijm en stiften en gooi het op je meester niet richten op zijn hoofd of in de buurt van zijn hoofd als hij weer boos op je word ofzo 

Reputatie 4
Badge +1

K denk niet dat het zo'n goed ideetje is, want ik krijg dan ergere problemen

Reputatie 7
Badge +17

Haha  @DeAardigePenny  nee idd. Heel verstandig. Denk dat je dan wel een dagje of 2 een strafwerkstuk zit te maken ;)  Maar on topic ik hoop dat je een manier vind want het is inderdaad niet leuk ik weet ervan.

Groetjes Julian X

Reageer