Vraag

Omkleden in zwembad in openbare kleedkamer

  • 19 May 2022
  • 4 reacties
  • 1739 Bekeken

Ik had toen ik op de basisschool zat ( 1-1,5 jaar geleden ) weleens schoolzwemmen. Maar telkens als we moesten omkleden moest ik natuurlijk ook mijn zwembroek uit doen. Om mijn normale kleren weer aan te doen. En als ik de zwembroek uit had had ik voor een aantal secondes helemaal geen kleden aan.  ( Naakt dus. )  Maar ik vind het gewoon heel gênant, onprettig en vervelend. Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt of ken jij iemand die dit ooit eerder heeft meegemaakt? ( Ik ben benieuwd )


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

ik heb dit zelf nooit meegemaakt maar. waarom vind je het gênant? ik bedoel, iedereen moest dat toch doen? 

ik heb dit zelf nooit meegemaakt maar. waarom vind je het gênant? ik bedoel, iedereen moest dat toch doen? 


Ja. Dat klopt. Iedereen moest het doen. Maar alsnog vond ik het behoorlijk gênant. Ik hoop dat je dat begrijpt...

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Mijn_naam_blijft_een_geheim 

Jazeker heb ik het wel eens gehad met schoolzwemmen, maar iedereen heeft een naakt lichaam dus het kon me eigenlijk niet zoveel schelen. Hoe ouder je wordt hoe normaler het meestal wordt. Schamen is niet gek, maar het is ook een beetje onnodig.

Groetjes DaVinci 

-onnodige quote verwijderd-

Ja, dat klopt. Daar heb je wel gelijk ik.

Reageer