Vraag

om half 10 huiswerk maken terwijl ik kwart voor 9 in bed moet liggen

  • 29 September 2021
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

ik krijg veel te veel huiswerk (mijn mening dan hè) 

Ik moet normaal gesproken kwart voor 9 naar bed. Dat is voor mij een prima tijd al kan ik beter eerder naar bed als ik een beetje uitgerust wil zijn. Alleen heb ik nu vaak dat ik om half 10 nog huiswerk niet maken omdat ik er geen zin in had, of omdat ik het vergeten was of het veel was en ik niet opschoot. Ik moest ook al 2 keer een wekker zetten om 6 uur omdat ik m'n huiswerk nog voor school af moest mak3n. 

Heeft iemand tips?!

Als ik het met iemand uit de klas erover heb dat ik zo lang bezig ben met huiswerk en leerwerk enzo en dat ik niet zo goede cijfers haal, zegt ze altijd: liever een zes zonder stress dan een zeven zonder leven😅


2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ik doe het meestal als ik uit school thuis kom of tussen uur heb dat een les uit val.

Meestal is oudste zus van mijn pleegmama thuis en die kan mij dan helpen met dingen als ik iets niet begrijpt . 

Probeer dat eens dat je dan lekker de hele avond voor je eigen heb ??

 

Reputatie 4
Badge +2

Hey!

Zou je misschien kunnen kijken of je met een leraar of ondersteuningscoordinator je huiswerk goed zou kunnen plannen? Zodat je meer tijd voor jezelf hebt. (Wat echt mega belangrijk is) Wat ik persoonlijk prettig vind is om de dag ik het op krijg, het direct te maken.. tegen uitstellen. 

Heel veel succes en het komt goed!

 

Reageer