Vraag

nieuwe school? nieuw huis?

  • 30 January 2023
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hoi, even geleden maar daar ben ik weer. 

 

 

ik zit nu in 2VWO en dat red ik opzich wel. ik woon op een eiland, en ik ben echt helemaal klaar met mijn enige middelbare school op het eiland. Ik voel me niet veilig en heb geen goede band met de andere kinderen op school. ik wil na de zomervakantie heel graag naar een andere school, maar dat is heel moeilijk. of ik moet elke dag met de boot en dan naar school, dat is dan in dokkum. maar eigenlijk wil ik gewoon naar groningen. heel vrienden van mij zitten daar en de schaakclub. ik wil daar dus naar school, maar dan moet ik of op mijn 13e zelf wonen en dat gaat echt niet gebeuren, of ik moet met mijn ouders iets in groningen kopen/hebben maar dat is ook lastig. dus als ik daar echt naar school wil moet ik in een soort gastgezin wss. nu heeft mijn ontzettend lieve en aardige schaaktrainer gezegd dat hij er over na wil denken of ik bij hem mag komen. ik vind hem echt heel aardig maar ik weet het gewoon niet. heeft iemand tips? 

 

ik heb btw een hele goede band met die trainer, ik deel al mijn problemen met hem en we kunnen het heel goed met elkaar vinden

 

pls reageer💕


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

het is op terschllng zeker waar je woont

ik zou een keer logeren bij die schaaktrainer en kijken wat je er allemaal van vind

je zou ook naar leeuwarden kunnen gaan daar hebben ze twee goeie gymnasias en op het stedelijk gymnasium hebben ze ook een schaakclub, hoop dat je er wat aan hebt en succes

 

Reputatie 2
Badge +1

hey anoniempjehoi123, dankjewel voor je reactie! nee ik woon niet op terschelling, ik woon op een ander eiland ;) ook heel leuk hier hoor. 

(tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm de anonimiteit)

Reputatie 5
Badge +4

(Tekst verwijderd door de Kindertelefoon ivm de verwijderde tekst hierboven)

 

 

ik heb even nagevraagd op school, woon zelf namelijk in leeuwarden en zit op het stedelijk gymnasium; we hebben een schaakclub op dinsdagmiddag en daar zitten veel mensen die oed kunnen schaken

Reageer