Nieuwe klasses

  • 31 August 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 14 jaar en vind gamen en buiten spelen leuk. Ik heb veel vrienden die Kader doen. Ik doe zelf basis en ben de enige er van. Ik ken wel 1 iemand uit mn klas die ik goed ken alleen die zit altijd langs iemand anders.  Ik zit altijd alleen en wil ook zo blijven omdat ik niemand ken en echt mag we zitten met 8 meiden en 5 jongens een groepje meiden maakt allemaal grappen over mij dat ik raar ben of dik of andere dingen. Ik geef er niks om en boeit me allemaal niet maar ik erger me er wel aan. Ik weet ook niet of ik iets heb maar ik durf zelf ook niet iets te vragen in de winkel of zoiets. Ik maak niet makkelijk vrienden. Ben het liefst stil anders als ik moet praten wordt ik helemaal rood. Ik zit nu in. Het 3de.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Je mag hier best over praten met iemand. Je mentor of een ander persoon die je vertrouwt want dat kan je echt helpen. Of vraag eens advies hier bij de Kindertelefoon dat je ze eens belt. Of chatten. Want het is alleen al fijn om eens te vertellen wat je dwars zit. Misschien weten anderen op het forum ook nog wel goede tips!

Groetjes Tover 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @12222Nvl

Dit is niet fijn. De beste tip is om er met iemand over te praten, hoewel dat lastig kan zijn.

maar ik durf zelf ook niet iets te vragen in de winkel of zoiets. Ik maak niet makkelijk vrienden. Ben het liefst stil

Heb ik ook, ik durf ook niet vaak iets te vragen of te zeggen. Je bent met dit niet de enige.

Groetjes, @Monkeyboy69 

Reageer