Vraag

niet naar schoolfeest willen…

  • 7 May 2022
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoiii iedereen!

wij hebben dus over twee weken schoolfeest. En iedereen vind dat leuk, behalve ik. Ik wil helemaal niet naar dat schoolfeest! Ik heb amper vrienden en ik sluit me vaak van iedereen af, maar ik heb opzich wel mensen om me heen. Zegt Clarabella (niet de echte naam) wat trek jij aan? Ja, toen moest ik wel zeggen dat ik niet ging. Ik hield het verborgen, liet het langs me heen gaan. Maar toen moest ik wel. Sindsdien probeert ze me de hele tijd over te halen. Maar ik wil echt niet. Het is niets voor mij! Wat moet ik daar nou? Met amper vrienden? Ik wil echt echt echt niet. Ook is het kaartje best duur voor iets waar ik niet eens heen wil. Ik heb al heel vaak gezegd dat ik niet wil, maar toch blijft ze me overhalen. Van ja, het wordt echt suuuuper leuk, het is echt fantastisch! Er is lekker eten! Maar ik hoef er echt niet heen. Hoe kan ik het best zeggen dat ik niet naar het schoolfeest wil? Op een goede manier? Dat ze me niet blijft overhalen? 

groetjes, 

JooJoo 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @JooJoo 

Op een schoolfeest zie je meestal al snel een paar clubjes ontstaan en misschien zit er een groepje tussen waar je je thuis voelt. 
Schoolfeest draait ook om muziek dus als je daar niet van houdt dan zou ik sowieso niet gaan en anders gewoon voor het ontmoeten.
Soms moeten mensen je beslissingen ook gewoon respecteren en als ze dat niet doen kun je ze daarop wijzen, maar er is niet echt een ultieme manier. 

Groetjes DaVinci 

Reputatie 4
Badge +1

Hey :)

Ik zou niet gaan! Ik kan zien dat je het echt niet wilt. Als die persoon je keuze niet respecteert is het een slechte vriend(in) en zou ik haar/hem/hen uit je leven proberen te zetten. Maar ik zou niet gaan als ik jou was, omdat je je er denk ik niet goed bij voelt. 

Met vriendelijke groet, c0cootje

@c0cootje 
Heyyyyy!! Bedankt voor je reactie! 
mij probeer diegene ook uit m’n leven te zetten, maar dan appt ze me weer. Dan blok ik haar, vraagt ze bijvoorbeeld op insta waarom ik haar blok. Ik heb besloten dat ik echt niet ga. Thanks voor de hulp iedereen! 

Reputatie 2
Badge +1

Heyy

Lieg anders dat je dan een feestje hebt van een basisschool vriendin waar je graag heen gaat omdat je dan al je oude vriendinnen weer ziet

bye

Reageer