niet naar de wc mogen tijdens les

  • 1 June 2023
  • 8 reacties
  • 232 Bekeken

Reputatie 7

hoi ik mocht net niet niet naar de wc terwijl ik ongesteld ben. ik vind dit echt niet kunnen. iemand tips?


8 reacties

Je docent vertellen waarom je naar de wc moest. Of gaan voordat je les begint, misschien ook een idee. Zit je op de basisschool of op de middelbare? Op de middelbare is het volgens mij wel iets makkelijk om het tegen je docent te vertellen. Daar zullen ze het wel begrijpen.

Reputatie 7

Ik was gegaan voor de les maar ik had het idee dat ik doorgelekt was maar ik mocht niet naar de wc en ik had ook uitgelegd waarom maar het mocht alsnog niet

Dat kan gewoon echt niet. Misschien tegen je mentor vertellen, want ik vind echt, dat het gewoon moet kunnen. Ik ga je nu een hele slechte tip geven.. Gewoon niet luisteren, gewoon naar de wc gaan. Als je dan je moet melden bij de mentor, leg je het gewoon uit en hopen dat die het wel snapt. Als die het niet snapt, heb je wel een probleem. Lekker niet luisteren en eigenwijs zijn, want ja, eigenwijs is ook wijs.

Normaal moet je luisteren naar je docenten, maar ik vind dit gewoon niet kunnen.

 

 

Reputatie 7

Het probleem is dat de docent waarvan ik niet naar de wc mocht mijn mentor IS

Reputatie 7
Badge +17

Dat slaat idd nergens op. Eens met wat @OnbekendeAnnoniem zegt, gewoon gaan als je echt moet.

De meeste scholen hebben een vertrouwenspersoon waar je terecht kunt met klachten over docenten.

Reputatie 7
Badge +9

Op dat punt zou ik bijna zeggen, gewoon schijt hebben aan em en gaan. Maar ja dat ben ik.

 

Ga naar een andere leerkracht of vertrouwenspersoon en ga het die uitleggen

Reputatie 7

Oké ik zal het de volgende keer doen

Ik zou ook gewoon gaan als ik echt denk doorgelekt te zijn.  

Reageer