Vraag

niet echt omhoog gegaan

  • 11 April 2023
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi ik heb geen overgang rapport want ik sta voor Nederlands een 4,9 en Engels een 5,3 ik dacht dat ik de toets Engels en Nederlands goed had gemaakt maar voor Engels had ik een 5,6 en voor Nederlands een 5 nu ben ik bang dat ik naar kader moet ik zit in 2 mavo/havo en mijn mentor zei als ik geen overgang rapport heb eind van het jaar dat ik naar kader moet mij boeit het niet zo maar dan word mijn oma en vader boos op mij en daar heb ik geen zin in 

wat moet ik doen en hoe


3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

O my…

Dat is lastig, heb je er weleens aangedacht om bijles te nemen.  Of een tutor..

En verder, hoeveel toetsen heb je nog. Kan je nog voldoende gaan staan.

Anders houd het op en dan kan je je vader en oma er misschien al voorzichtig op gaan voorbereiden.

Het klinkt misschien idioot maar als je nu zegt: Ik vind het heel vervelend, ik doe heel erg mijn best en kunnen jullie aub niet boos op me zijn.

Oke nu ik dat terug lees klinkt het echt dom.. en dat heb je waarschijnlijk al gedaan.

Ik kan je verder niet echt helpen omdat het bij mij vanzelf gaat…

Dus ja,

Succes hé!

😉

LittleMe <3

Hey,

Ik ben vorige school jaar ook met heel veel moeite en lage cijfers doorgekomen. Dit jaar gaat het beter en sta ik alleen voor wis(t ik het maar)kunde een onvoldoende. De rest is boven een 7 en de meest zelfs boven een 8. Hiermee bedoel ik dat het echt beter kan gaan. Heb je nog een toetsweek? Misschien kan dat je nog redden van het blijven zitten. Ik had vorig jaar ook veel discussie  met mijn ouders over school, maar dit jaar gaat het beter. Je kan het!

Sterkte

Reputatie 7
Badge +9

Oké thanks 

Reageer