Hallo allemaal! Ik ga proberen een zin (of meer) in het Nederlands te schrijven zonder Google Translate te gebruiken! Hier gaan we. :P
Hallo, Ik ben HighVarsityJacket of Varsity! :P
Ik ben 12 jaar oud and ik ben Marokkaan! :D
Ik lief gaming en technologie, en van Nederland! :0
Tot ziens! <3
Als er iets mis is met mijn zin, laat het me dan weten!
Hopelijk hoef ik Google Translate ooit niet meer te gebruiken. XD
Bladzijde 1 / 1
Wauw! Dat ging echt al heel goed naar mijn mening @HighVarsityJacket Ik heb compleet begrepen wat je bedoelde, maar ik heb wel een kleine verbetering/aanpassing voor je:
Bij de laatste zin schreef je: “Ik lief….”
Maar wij zeggen meestal:
“Ik hou van...”
“Ik vind dit leuk….”
“Ik ben geïnteresseerd in….”
“Mijn hobby's zijn….”
Dit zijn even een paar voorbeelden, maar verder vond ik echt erg knap en ik vind dat je de hoofdletters en de interpunctie al heel goed deed!
Er is nog 1 klein foutje en dat is dat “and” schreef in de 2e zin en bij ons is dat “en”
Verder was het helemaal foutloos! Ga zo door zou ik zeggen.
-OnlyMe
Nog een toevoeging op mij vorige reactie:
Ik heb ook een kleine verbetering voor je handtekening, het grijze onder je reactie:
Bij jou staat “Mij?”
En wij zeggen “Ik?”
Dan is de 2e zin goed
En dan schrijf je “Ja ja ik ben.”
En wij schrijven “Ja, ja dat ben ik.”
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
-OnlyMe
De zin waar je zegt wat je leukvind moet iets anders
Het is wat @OnlyMe zegt:
Ik hou van..
Ik vind dit leuk…
Ik ben geïnteresseerd in.…
Mijn hobby's zijn…
Maar je zin klopt verder niet helemaal met de komma's
Meestal is het (ik zeg iets wat ik leuk vind):
Ik hou van skeeleren, knutselen en lezen
Verder waren het mooie zinnen behalve dat and moet en zijn. En dat wat @OnlyMe zegt over je handtekening
Hey @HighVarsityJacket,
Dat is best goed hoor je Nederlands als je uit Marokko komt. Ik ben het eens met @OnlyMe.
Groetjes, @Monkeyboy08
Wauw! Dat ging echt al heel goed naar mijn mening @HighVarsityJacket Ik heb compleet begrepen wat je bedoelde, maar ik heb wel een kleine verbetering/aanpassing voor je:
Bij de laatste zin schreef je: “Ik lief….”
Maar wij zeggen meestal:
“Ik hou van...”
“Ik vind dit leuk….”
“Ik ben geïnteresseerd in….”
“Mijn hobby's zijn….”
Dit zijn even een paar voorbeelden, maar verder vond ik echt erg knap en ik vind dat je de hoofdletters en de interpunctie al heel goed deed!
Er is nog 1 klein foutje en dat is dat “and” schreef in de 2e zin en bij ons is dat “en”
Verder was het helemaal foutloos! Ga zo door zou ik zeggen.
-OnlyMe
Ontzettend bedankt! Dat ga ik vanaf nu gebruiken. !!!!
Hey @HighVarsityJacket,
Dat is best goed hoor je Nederlands als je uit Marokko komt. Ik ben het eens met @OnlyMe.
Groetjes, @Monkeyboy08
Dankjewel! Over 5 jaar (als alles goed gaat) zou het Nederlands zijn van een (legaal) Nederlander lol!
Hoi @HighVarsityJacket
Het gaat al heel goed er is nog er zitten een paar foutjes in maar ik begrijp je prima. Ga zo door.
Groetjes @SadLightbulb
Reageer
ItsJustMeheeft de Internet en mobiel badge verdiend
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.