Vraag

natuurkunde

  • 20 July 2022
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Badge

Hallo,

ik krijg volgend jaar natuurkunde, alleen welk schrift heb je daarvoor nodig? A4 schrift met lijntjes, A4 schrijft met 1x1 cm blokjes of A4 schrift met 5x5 mm blokjes? Zou iemand die hier verstand van heeft het kunnen zeggen want ik heb het ECHT nodig


4 reacties

Dit is wat ik altijd doe voor mijn vakken voor school: ik koop altijd een beetje van alles, en zorg dat ik eigenlijk altijd te veel heb, als ik over heb kan ik het voor volgend jaar gebruiken. Voor natuurkunde zou ik zelf een wiskunde schrijft kopen/ misschien een kleiner blokjes schrift. Dus ik zou beide kopen. En als ik erachter kom dat ik iets ben vergeten koop ik het gewoon later.

Je hebt bij de Hema schriften met 10 verschillende tabbladen

er in 5 zijn met lijntje ende ande met 1 bij 1 ruitjes die zijn heel fijn

gebruik dat shrif bij alen vakken die ik heb

 en heb de ruitje gebruikt voor natuurkunde wiskunde en economie 

vond het heel handig dat Ik een schrift bij had voor alen vakken 

 

Gr bren 

 

 

Bij elk vak waarbij een wiskunde element zit (zoals natuurkunde) heb je A4 10mm x 10mm nodig. Voor de rest een geo, pen en potlood natuurlijk.

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb tot nu toe altijd een 10mm x 10mm ruitjes schrift gebruikt voor natuurkunde. Voor mij werkt dit het beste. Zo kun je er in schrijven en natuurkundige tekeningen maken. Ik kreeg trouwens ook een brief met welke schriften je voor school nodig had, dus misschien zou je ergens kunnen vinden wat je school aanraadt?

Reageer