Vraag

naar school fietsen

  • 11 March 2021
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Badge

Hoi, leuk dat je op dit bericht hebt geklikt en me misschien we wil helpen. Ik fiets met twee mensen elke dag naar school ( de dagen die we naar school gaan dan hè). Laten we zeggen dat ik met bella en Lunafiets. Nu heeft bella wel een elektrische fiets net als ik en Luna niet maar we fietsen 15 km naar school waarvan alles met bella en 10 km met Luna maar ik vind het erg vervelend om met Luna te fietsen want we moeten haar de hele tijd meetrekken omdat we anders erg langzaam gaan en  te laat op school komen maar eigenlijk willen wij Luna niet mee trekken maar durven we het niet te zeggen omdat we erg kloos zijn met zen drieën en ook niet veel andere vriendinnen hebben ps ze maakt overal een drama van. Bella en ik hebben het er al veel over gehad enzo maar we durven het geen 1 van beide te zeggen want we hebben het al een keer gezegd toen we door haar van de fiets waren gevallen, toen had zei laat van haar heup en was ook heel boos op ons. Maar zonder haar kunnen we het makkelijk in 50 minuten redden maar met haar doen we er een uur over wat nu!?


3 reacties

Badge +3

Hey,

Als je echt graag met Luna wil samen fietsen zou je ook wat eerder van huis kunnen gaan zodat jullie langzamer kunnen fietsen. Maar als je haar vooral irritant vind kun je ook vragen of het goed is als jullie met z'n tweeën fietsen. Maar op school bijv. Wel gwn samen zitten enz.

Badge

Net als de reactie hier boven zou ik aan Luna vragen of jullie eerder van huis kunnen gaan zodat jullie langzamer kunnen fietsen. Als ze dat niet wil zou ik het zeggen want als jullie close zijn is de waarheid altijd het beste om te zeggen.

Badge

Maar kijk dat is dus net het probleem we willen niet eerder weg want we gaan al meer als een uur van te voren weg

Reageer