Vraag

mogelijk ADHD

  • 18 January 2023
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyy. 
ik kan me al langer niet goed concentreren en krijg ook vaak de opmerking dat ik me beter moet koncentreren ben heel vaak te actief alsof ik me niet kan rustig houden ik krijg ook bijna dagelijks de opmerking dat ik te druk ben en dat ik er op moet letten ik kan ook geen 5min stilzitten krijg dan vaak de opmerking “scheelt er iets ?” Ik val heel moeilijk inslaap omdat ik te druk ben ben mega snel afgeleid en ben heel impulsief dit heb ik langer. 
zouw dit mogelijk ADHD kunnen zijn ? 
 

groetjes Kiki2010


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ja zou kunnen. Maaar alleen een psycholoog kan jou echt een diagnose geven. Dus als je er last van hebt zou ik langs de huisarts gaan. En anders zou ik het laten. Het is gwn hoe je bent

Badge

Hey kiki,

ik heb zelf ook ADHD, ik adviseer je misschien je zelf eerst te verdiepen in adhd voordat je conclusies trekt.

ik zou het ook alleen laten testen als je er echt behoefte aan hebt OF je erg veel last van de wat minder positieve kanten hebt.

als je je afvraagd waar een diagnose bv mee kan helpen, je kan dan gerichte therapie krijgen op bv emotie regulatie en slaapritme stoornissen

en je kan natuurlijk in overleg over eventuele medicatie

groetjes!

Reageer