moe en dom

  • 18 September 2022
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hallo 

ik zit dus in het 2de middelbaar maar sinds ik in het tweede zit ben ik tot heel laat bezig met mijn huiswerk maken. Meestal tot rond 10u savonds(geraak moeilijk in slaap dus blijf dan nog zo een 2 uur op) .Gevolg: ik ga later slapen .Maar ja ik moet nog steeds op tijd op school zijn dus moets ik ook vroeg opstaan 6u30.Dus dan ben ik heel moe...Zelfs nu...ik maak deze topic tussen men huiswerk door en het is nu 19u45.In de avond na men huiswerk maak ik dan nog mijn boekentas maar dan vergeet ik toch nog de helft van mijn boeken ik ben de laatste tij veel gestresseerd door ja...(zie vorige topic)maar ook door dit.Ook al ben ik tot laat bezig en studeer ik veel zijn mijn punten toch niet zo goed ik voel me daardoor dom want al de vrienden die ik vroeger had (2vrienden) die op me school zaten zijn gedubbeld en ben bang dat ik de volgende ben want ik ben ook een beetje meer kind dan de rest van men klas. Ik heb geen zin meer om naar school te gaan door dit en door haar vriendin (vorige topic) maar aan de andere kant wil ik soms alleen ergens in een hoekje ofzo op school zijn om geen andere miserie te hebben. Hopelijk is deze topic niet te verwarrend 

iemand tips?

alvast bedankt 

groetjes “i love honey”😔🍯


1 reactie

Kan je niet een niveau lager doen? Ik zat vorig jaar in tl/havo. Ik vond het eerst heel erg dat ik niet naar Havo kon. Maar nu fijn. Want het niveau is minder moeilijk. Ik heb minder stress.

Anders kun je je mentor om tips vragen. Hoe je beter kan leren. 

Ik denk niet dat je dom bent. Je kan wel goed schrijven hoe het gaat. Dat is wel knap. 

Reageer