Misschien ga ik niet over want ik sta voor Engels een 3,3 en voor Frans een 4,3 en op mijn school is het zo dat je twee vijfen moet hebben of 1 vier en ik heb met Engels en Frans gewoon veel moeite mee dus ik weet niet of ik het kan en ik weet ook niet of ik voor Engels en Frans allebij op ga halen naar een vijf of dat ik 1 van de twee naar een voldoende breng en de andere vak probeer een vier te staan en als ik het niet haal dan moet ik naar een andere school want me mentoren hadden het laatst bij mentorles er over dat zij niet veel mensen laten blijven zitten
Hoi! Wat een vervelende situatie, ik herken mezelf hier een beetje in. (ben zelf dit jaar blijven zitten.) Is er een reden waarom ze niet veel leerlingen willen laten blijven zitten? Voor talen als Frans en Engels gebruik ik meestal sites om snel woordjes te leren. Voor grammatica zou je kunnen vragen of de desbetreffende docent misschien een extra opdracht heeft. als ze dit zien, zullen ze ook wel zien dat je inzet toont en er echt voor wil gaan. Motivatie vinden docenten over het algemeen ook belangrijk. Belangrijker misschien zelfs.
Succes,
HIOTW!
Vervelend misschien hulp bij leren en huiswerk?
Wilhelmavemela.
Ik denk dat ik voor Frans probeer een voldoende te staan en voor Engels een vier want Engels vind ik moeilijker dan Frans en voor Engels krijg en alleen voor een presentatie een cijfer en waar ik nu bezig ben met Engels krijg je geen cijfer en nog is maar ik weet niet of ik daar en cijfer krijg en voor Frans denk ik dat ik meer toetsen krijg maar me oma kan geen Frans en ik maak me huiswerk en ik leer altijd bij me oma en ik weet niet of mijn vader Frans kan
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.