Vraag

mijn vriendin wilt dood

  • 25 May 2023
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Ik mocht dit eig tegen niemand vertellen maar ik had een heving ruzie met mn vriendin. En toen zij ze op eens "weet je ik zie het soms echt niet meer zitten" en ik schrok daar erg van. Ik zou haar graag willen helpen maar ik weet niet goed hoe. Hebben jullie nog tips wat ik kan doen en zeggen?

Heel erg bedankt alvast


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je moet zeggen dat ze het niet moet doen en adviseert om te praten met 113 en een psycholoog 

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou haar steunen. Ze maakt een moeilijke tijd door dus ze heeft sowieso behoefte aan een vertrouwenspersoon(misschien kan jij dat zijn?) Ik zou tegen haar zeggen: Wees sterk! Ik ben er voor je als je mij nodig hebt:) Ik hoop dat je wat aan heb gehad.

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou haar in alle gevallen niet verlaten wegens je eigen angst voor haar. Ook niet teveel sorry voor haar voelen, want het is waarschijnlijk ook een reden waarom ze het niet van de daken schreeuwt.

maar weest er voor haar. Bel haar als ze in moeilijke zijden is, kom bij haar langs, toon de liefde van de band die jullie hebben.

en natuurlijk moet ze hulp zoeken, want het is zoveel lastiger om er alleen uit te moeten komen!!

maar wordt ook niet boos op haar. Er is een grote kans dat ze je van je af gaat duwen, maar laat haar niet los! Ze wilt helemaal niet dat je weg gaat, ze wilt dat het makkelijker is om los te laten als niemand meer van haar houdt.

 

hou haar vast!!

you’ve got this, even in hard times loves wins

Reputatie 2
Badge

dit had ik ook alleen dat het omgekeerd is dus ik vertel wat ik zou willen als ik die vriendin was

ik zou willen dat je me tegenhoud en me eruit probeert te halen en dat je zegt ik ben er voor je dus als je iets dwars zit kan je het me gewoon vertellen of ergens in die richting en als het echt zo erg is dat ze bij 113 is geweest en een psycholoog en het is nog steeds wat ze echt wilt laat haar dan als je haar niet meer support dan (in mijn geval) voelt ze zich misschien nutteloos en wilt ze nog even/lang blijven 

kijk maar naar mij ik had ruzie met een vriend ook over zelfmoord en hij zij ook ga maar dan en ik moest toen wel huilen maar dat doet er niet toe maar ik bleef omdat ik niet wilde dat hij met schuld gevoel zou blijven leven

Reageer