Vraag

mijn mannelijke docent noemde mij sweetheart.

  • 5 November 2022
  • 7 reacties
  • 242 Bekeken

Badge

Oké ik zat dus in een bus en we hadden een uitstapje, we rijden dus langs een begraafplaats maar dat kwam bij mij best hard aan aangezien mijn opa en oma dood zijn.  Ik dus in die bus zitten te huilen, en zat naast die mannelijke docent. Ik doe trouwens tto dus misschien wel belangrijk om te weten. Maar hij probeerde mij dus weer blij te maken maar hij noemde mij dus sweetheart en dat vind ik eigenlijk best raar. Moet ik dit eerbaar vinden?

 


7 reacties

Reputatie 1

Het klinkt een beetje eng…

Maar ik vind het een beetje raar.  Maar het kan ook zijn dat dat een beetje zijn manier van praten is. 

Maar als hij het ook alleen bij jou doet dan zou ik miss een beetje uit zijn buurt blijven. 😬

Badge

Tto is dat ik bijna alles in het Engels moet doen,

hij komt wel heel gay over maar heeft wel een vriendin. Hij zegt bijvoorbeeld Goodmorning sunshines.

ik was natuurlijk wel aan het huilen dus ergens snap ik het een soort van maar ja.

 

Hi. Zolang hij het hier bij laat en gewoon aardig wil zijn zou ik er niet te veel achter zoeken.  Een man is ook wat eerder " verdacht" door allerlei dingen die je soms hoort. Maar misschien is hij gewoon aardig en wou je opvrolijken. Ik heb een lerares die wel eens " lieverds" zegt en daar zit ook niks achter. Ik zou zeggen zolang dit het is kun je uitgaan van goeie bedoelingen. Maar inderdaad wat @Citroentje  zegt is ook weer zo, als ie het alleen bij jou doet en je merkt bijv dat ie meer aandacht dan normaal voor je heeft tsja dan is het wel raar. Maar ik zou dat wel heel heel zeker willen weten. Want stel je klaagt over hem en hij bedoelde het echt goed dan kun je iemand wel heel erg beschadigen. Zou ook weer zielig zijn. Dus best moeilijk. Maar je voelt het zelf denk ik wel aan en weet dan wel wat je moet doen. Voorlopig zou ik nog uitgaan van goede bedoelingen.  

Sjammetje xxxxx

Reputatie 2
Badge +1

alshij echt gay is zou dit ook wat minder versacht zijn want mannen die gay zijn zeggen wat vaker van dat soort dingen

Badge

Hoe heet hij docentbop mijn school doet ook maar als grap

Badge

@weetnie  nou ik ga hem niet meteen helemaal exposen dus ik ga eerst vragen in welke provincie zit jij op school?

 

Reputatie 7
Badge +9

misschien noemde hij je zo om je op te vrolijke of omdat hij je echt mag ik wordt altijd door mij mentor ´lieve schat´ genoemd een keer zelfs ´godin´ en ´lieverd´ ik voel mij daar altijd speciaal bij hoe voelde jij je erbij toen hij je dat noemde

Reageer