Vraag

met alle eersteklassers zwemmen

  • 8 March 2022
  • 7 reacties
  • 268 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Alle eersteklasser gaan maandag zwemmen maar ik durf niet te gaan zwemmen omdat mijn benen niet mag scheren van mijn oma en vader sommige plekken mag ik me wel scheren en op me arme maakt me me niet zoveel uit wat moet ik doen want mijn oma zal het zien als ik me benen ga scheren


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Waarom mag het niet van je oma? En wat doen ze als je je wel scheert je kan het nog een keer vragen met dit als reden.

Beenharen is heel erg vervelend 

Vraag je oma nog een keer

Een beetje sluw idee 

Maar doe net alsof dat je ziek bent

Misschien hoef je dan niet naar school

 

Zelle

Misschien is het fijn als je met kleding gaat aanzwemmen, zodat de eersteklassers jouw beenharen niet zien. Ik zou een lange (spijker)broek en een t-shirt aantrekken. Ik zou ook ff aan jouw mentor vertellen dat je het gaat doen, want zodat andere eersteklassers dat weten en niet dat jij zou worden uitgelachen. Ik hoop dat ik heb geholpen! Laat je mij ook iets weten als mijn idee niet kan/mag?

Groetjes AlapaZwem

Reputatie 5
Badge +5

Als je het echt erg vind zou ik gewoon een goede smoes bedenken. Niet km het een of ander maar op het middelbare maakt het mensen meestal niet zoveel uit.

 

Ik heb het zelf ook beenhaar en het is niks om je voor te schamen. Het hoort nou gewoon eenmaal bij het opgroeien van jochie naar man. Ik zou me er niet voor schamen. 

 

Verder zou ik in overleg/disscusie gaan over waarom je je benen niet mag scheren. Misschien is er wel iets qua geloof of ervaring die je niet kent en willen je ouders niet dat je daarom je beenhaar niet scheert.

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Ik zou het gewoon toch scheren.  Als het eraf is kan ze het er moelijk weer op plakken

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb geluk want ik heb een mail gehad

dat ik met alle gymdocenten gaan een 1 daarvan is me mentor en daar staat in dat je met een medische reden niet hoeft te zwemmen en ik heb een medische reden alleen moet je ouder of verzorger een brief te geven aan de gene die mij en me klas begeleid 

Reputatie 7
Badge +19

Geluk maar je kan het tegen je mentor zeggen dat je niet wil zwemmen vanwege je benen

Reageer