Hi één van me twee mentoren word ik misschien voorgetrokken want hij is ook gymdocent en deze week kregen ik en me klas onze cijfers voor volleybal en ik ben slecht in volleybal en iemand anders deed het beter dan ik en ik heb gehoord dat hij vlgm een 5,5 heeft en de zelfde dag zat ik de vechten in de hal met een tweede klasser ben vergeten waarom ik boos op hem was maar hij vocht niet terug en toen zag hij dat ik met hem vocht en hij wordt boos op hem en niet op mij en ik weet niet wat er met de tweede klasser is gebeurd want ik heb hem niet meer gezien daarna het enige wat ik weet dat hij zijn mentor heeft verteld want hij vroeg er naar maar word ik voorgetrokken en is ook met docent zo dat ik word voorgetrokken
Wat is je vraag hiermee? Want als je word voorgetrokken vooral van genieten lijkt mij ;)
heeft gelijk
wat is de probleem ????
je moet gewoon genieten !!!!!
Zelle
Het is voor jou leuk maar voor die ander dus minder, maar als je er mee zit kun je misschien de volgende keer er wat over zeggen, tegen die mentor maar ook tegen die ander. maar voor jou is het niet erg als er niet iemand anders benadeeld wordt ( bestaat er een woord tegenovergesteld aan voortrekken vraag ik me af ? ) want dat is wel minder dat gevoel ken ik en is niet leuk voor die ander. Maar als jij er niets aan kan doen en die ander weet dat is het al minder vervelend.
Grtz liefs Julian X
Genieten zou ik zeggen en als je het niet wilt dan zeg je er iets van
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.