Vraag

Mentor overdreven aardig

  • 30 January 2018
  • 4 reacties
  • 317 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ,
Sinds vorig school jaar heb ik een nieuwe mentor ,
Eerst dacht ik dat ze super streng was maar uiteindelijk bleek ze super lief zegmaar maar soms doet ze iets te overdreven .
Zoals :
Op mijn verjaardag was ik op school en mijn mentor wist dat ik jarig was en ging me knuffelen en zoenen en als iemand anders jarig is doet ze dat niet.

Laatst ging ze me all weer knuffelen tijdens de les
En dat doe ze wel vaker .

Ook als ik op stage gesprek moet vraagt ze of mee rijd met haar in de auto .

Of ze vroeg laatst aan mij en de vriendinnen van mij of we na schooltijd iets gaan drinken met haar .

Mag dit wel eigenlijk wat zij doet ?
Help Please!!!

4 reacties

Hey
De dingen die je noemt zijn we nogal apart. Je mentor bedoelt het vast wel goed en aardig maar ze gaat er wel erg ver in.
Is het verboden? Ik denk het niet. Ook al gaat het wel ver, ik denk niet dat het verboden is of zo. Als je vindt dat het te ver gaat zou ik gewoon een keer aardig zeggen dat je het heel aardig vindt maar dat het iets te ver gaat. Als ze dan niet stopt, gaat ze wel te ver vind ik.

Jonah
"Mag dit wel eigenlijk wat zij doet ? "
Als het goed is wel.
Ik denk echter dat er ook andere mensen fronsend naar kijken.
Als het een mannelijke docent was geweest , dan zou het waarschijnlijk erger worden gevonden, maar jouw mentor is wel zeer gezellig.

Misschien kun je tegen haar zeggen dat jij je er niet fijn bij voelt.
Hee,
Ik geloof dat een docent en een leerling elkaar niet mogen knuffelen. Hoe goed je ook met elkaar kan opschieten, je moet een soort afstand bewaren. Mijn mentor is een geweldige vrouw die een leerling gratis bijles gaf op een terrasje en zelf trakteerde. Ik denk dat daar ongeveer de grens zit. Als je je gestalkt voelt door je mentor, kan je het er met haar over hebben en zeggen dat je liever geknuffeld wordt door leeftijdsgenoten (of dat je een hekel hebt aan haar vak, dan houdt het soms vanzelf op). Vind je het fijn dat ze dat doet?
D
Lieve allemaal ,
Bedankt voor Julie tips.
Het heeft heel goed geholpen . Ik ben naar haar toe gegaan en ze snapte het heel goed en gaat nu weer een stuk beter want vond het best wel akward .
Liefs Gabriƫlla

Reageer