Vraag

mentor

  • 16 July 2021
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo

Ik kan het goed vinden met met mijn mentor dit jaar. Ik heb best wel veel problemen en wou daar eigenlijk nog met haar over praten, maar dat durfde ik eerst niet. Nu denk ik dat ik het wel durf, alleen is het vakantie, haha… Ik denk dat ik na de vakantie met haar een gesprek wil hebben, maar zij is mijn mentor dan niet meer. Denken jullie dat ze dat raar vind als ik naar haar toe ga voor een gesprek in plaats van naar mijn nieuwe mentor? Of kan dat gewoon?

Alvast bedankt!

 


2 reacties

Heyy

 

Ten eerste vind ik het knap van je dat je de moed hebt verzameld om te gaan praten!🙂

 

Als je dit met je oude mentor wilt doen kan dat denk ik gewoon hoor! Jij vertrouwd haar en ze is er denk ik echt voor je. Ondanks dat ze niet meer je mentor vind ik het echt niet raar als je met haar wilt praten en dat kan echt gewoon!

 

Groetjes van mij!

Hey, fijn dat je zo een goede band heb met je (oud-) mentor. Voor jou inderdaad onhandig dat het nu vakantie is, je zal dan even moeten wachten.

Echter, na de vakantie kan je zeker wel een keer langs hem/haar gaan. Hij/zij is immers een jaar je mentor geweest en je hebt, zoals je al zei, een goede band met hem/haar.

Mocht hij/zij dat nou toch niet willen, dan geeft hij/zij dat wel aan. Voor hetzelfde geldt vindt hij/zij het juist alleen maar leuk/goed dat je komt!

Hoe dan ook, je kan het. Succes!

Reageer