Vraag

me klasgenoot irriteert mij


Reputatie 7
Badge +9

Hi mijn klasgenoot irriteert me zo erg maar als ik het tegen een docent zeg dan worden ze boos op mij zelfde met me mentoren ik probeer er wat tegen te doen maar dan word de docent ook boos op mij en misschien ook me klas en ik kan het ook niet aan iemand thuis zeggen dus alsjeblieft help me 


15 reacties

Reputatie 7
Badge +9

He, 

Jouw docenten mogen jou absoluut niet zo behandelen. Ik raad je aan om met je ouders erover te hebben, over dat jouw klasgenoot jou irriteert én hoe de leraren boos op jou worden. Ga samen met je ouders in gesprek met je leraar. Je leraren zullen je ouders wél serieus nemen. 

Hoop dat dit helpt! 
Sano07

Reputatie 7
Badge +9

Maar als ik het aan mijn ouders vertel dan zeggen ze dat het mijn schuld is

Reputatie 2
Badge

Hé het is niet jouw schuld dat je klasgenoot jouw irriteert. Mag ik vragen waar mee je klasgenoot je irriteert?

Reputatie 7
Badge +9

Nou in de les gaat ze tegen me praten en ik vraag altijd of ze wil stoppen met praten maar dan gooit ze gummen potloden en pennen naar me

Reputatie 7
Badge +9

Gewoon naar de leraar gaan. 
Je leraar moet er echt iets aan doen

Reputatie 2
Badge

Heb je misschien iets van een leerling coördinator of vertrouwenspersoon op school waar mee je kunt praten?

Reputatie 7
Badge +9

Coördinator weet ik niet maar ik weet wel dat er een vertrouwenspersoon is maar ik kan degene niet 

En ik was gisteren naar me mentor gegaan en ze heeft mij gestraft 

Reputatie 2
Badge

Ik snap dat het moeilijk is om met iemand die je niet kent hier over te praten als je die gene ook ziet. Maar het is misschien wel goed om het te doen. Je kan namelijk alles tegen een vertrouwenspersoon zeggen en waarschijnlijk kan hij of zij je ook helpen hier mee en het misschien wel oplossen.

En waarom heeft ze je gestraft dan?

Reputatie 7
Badge +9

Geen idee maar iedereen die ik ken weet niet dat ik  hier op zit 

Reputatie 2
Badge

Oké dat is wel fijn.  Maar is het dan misschien een idee om met een vertrouwenspersoon te praten?

Reputatie 7
Badge +9

Maar ik weet niet wie de vertrouwenspersoon is op school 

Reputatie 2
Badge

Kan je dat bij iemand vragen?

Reputatie 7
Badge +9

Wie zou het dan weten

Reputatie 7
Badge +17

Hoi je hebt veel vragen en zit er erg mee. Als je de kindertelefoon eens belt ? Of met ze chat ?  Dan kun je je vragen direct aan ze stellen en krijg je een goed antwoord :) zou dat een idee zijn ? Bovenaan deze pagina rechts zie je hoe dat moet :)  Volgens mij zijn ze overdag van 11 tot 21 bereikbaar.  Goed idee ? laat je helpen !  :)

Groetjes Julian X

Reputatie 2
Badge

Kan je niet bij de Bali of directeur vragen waar een vertrouwenspersoon zit?

Reageer