Vraag

me eerste feest op de middelbare school

  • 17 March 2022
  • 7 reacties
  • 278 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb over een 2 weken een feestje met alle eerste en tweede klassers niet verplicht maar waarschijnlijk mag ik er naar toe dit wordt mee eerste keer een feest op de middelbare school voor mij want ik heb al naar feesten geweest maar dat was familie feest en op de basisschool nou is me vraag wat raden jullie mee aan om te dragen ik ben meisje en ik haat eigenlijk jurken en rokken dragen want ik bang gewoon bang dat iemand onder me rokje kijkt ofzo en het pas niet bij mee


7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Gewoon dragen wat je zelf leuk vind! Een schoolfeest is totaal niet formeel, dus maak je geen zorgen:) Ik had naar mijn eerste schoolfeest gewoon een broek, shirtje en een leuk jasje met een paar sneakers. Er zullen altijd mensen zijn die wel helemaal uitgedost komen, maar meerendeel niet hoor. Dus mijn advies, gewoon kleding wat je zelf mooi vind en je prettig bij voelt, alvast heel veel plezier!

Ik ben helemaal mee eens met @kwakend1tje  Je mag dragen wat je wilt . Ik draag zelf geen rokjes of jurkjes op feestjes draag ik gewoon een leuke t-shirt en een spijkerbroek of korte spijkerbroek Ik vind het gewoon bij me passen en ik vind het een onzin dat soms je jurken moet dragen

 

Draag wat je wilt

en vertel ook hoe het is gegaan

 

Emma

Reputatie 7
Badge +9

Oké doe ik

Reputatie 7
Badge +18

Helemaal met @kwakend1tje en @Emmalove   eens, en als je iets wil dragen dat een beetje op een rokje lijkt kan je ook een korte broek  doen met kousen/ legging ofzo toch?  En anders gewoon wat je zelf op dat moment fijn vind om aan te doen.  Zou ik iig wel doen :) gaat vast goed !

Groetjes Julian X

Reputatie 6
Badge +7

Als je draagt wat je leuk vindt, zit je lekker in je vel en dan straal je dat ook uit! 

Tip, het is wel leuk om nét iets speciaals aan te doen, want als je daar komt en je ziet dat mensen hun best hebben gedaan om er leuk uit te zien voel je je een beetje minder fijn in je dagelijkse kloffie. 

Maar dat kan al met bijvoorbeeld je haar. 

Het hoeft dus echt helemaal geen rok of jurk te zijn als dat niet jouw ding is!

Reputatie 7
Badge +9

Ok

Reputatie 7
Badge +9

Ik het vandaag het school feest en ik heb gewoon een spijkerbroek met een zwart T shirt gedragen en het was leuk ik heb alleen maar gedanst maar ik schaam me nu wel een beetje voor wiskunde docent me Frans docent me muziek docent en me mentor omdat zei ook aan het dansen waren 

Reageer