Maatregelen van Rutte dom

  • 23 September 2020
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

wie vind de maatregels van rutte dom er moet gewoon 1,5 meter afstand op school 


6 reacties

Hallo Yorik11 :)

Om de verspreiding van het nieuwe coronavirus te voorkomen zou inderdaad die 1.5 meter op school terug moeten komen en in het algemeen beter te worden gehandhaafd, alleen doen ze er vrij weinig mee. 

-TheMightySlayer <3

hallo :)

 

bij mij op school is het zo dat je buiten mag doen wat je wilt, geen mondmasker en of geen 1.5 meter. dit is niet zo efficiënt om het coronavirus te vermijden maar niemand zal dat volgen op mijn school voor 1 of andere redenen. Je Moet alleen een mondkapje dragen in de gebouwen en klassen:)

Reputatie 3
Badge +3

Heeyy, ik ben het ook niet eens met de regels. Bij mij op school houden we ook geen afstand, geen mondkapjes. We moeten wel elke pauze naar buiten en de ramen staan open maar ja of dat nut heb.. waarschijnlijk niet

Reputatie 2
Badge +3

hey Yorik 11 :) 

ik vind het ook best dom.

in mijn school is corona en mijn mentor heeft het.

er word niets aan gedaan behalve dat verkoude mensen thuis moeten blijven.

ik draag daarom een mondkapje 

Gr geennaam5

Reputatie 3
Badge +4

wie vind de maatregels van rutte dom er moet gewoon 1,5 meter afstand op school 

 

Hoi Yorik11

 

Aangezien jouw vraagstellign neem ik aan dat jij het niet eens bent met Rutte z'n besluit omtrend de scholen tijdens de Coronacrisis. Dit forum is voor mensen met een leeftijd van maximaal achttien jaar en dus zie ik niet in waarom jij hier een onderbouwde mening over zou kunnengeven, omdat je geen viroloog bent.

 

Maar goed, terugkomend op jouw vraag, ik zou hier geen onderbouwde mening over kunnen vormen, omdat ik gewoon simpelweg geen flauw benul heb over hoe het coronavirus wekrt.

Hallo!

Ik zou de maatregelen niet dom noemen, maar ik ben het er niet mee eens. Ik ben van mening dat er meer onderzoek gedaan moet worden, voordat dit soort maatregelen genomen worden. 

Reageer