Skip to main content

Hi allemaal,

Vandaag op school was leuk. De wiskunde docent kwam naar me toe en zei met een heftige stem '(mijn naam) wat denk je dat je hebt voor de toets' Ik zei toen 'iets van een 7 ofzo' toen zei hij weer met die stem 'ik kan je alvast vertellen dat het iets met een 7 is' toen kreeg ik de toets en was het een 9,7! Ik liep naar hem toe en zei 'Meneer als u dat nog een keer doet dan maak ik die geodriehoek kapot'. Later op de dag bij nederlands kregen we wat tijd om te doen wat we wouden. Ik zei tegen de docent 'mevrouw, wanneer krijgen we dat ( scheldwoord verwijderd ) cijfer van dat script nou?' 'Het is echt al weken geleden dat we die af moesten hebben' Toen zei ze 'Dus jij denkt dat ik geen betere dingen heb te doen' toen zei ik 'u bent docent dus nee' toen nam ze me mee naar de gang. Ze legde uit dat ze het druk heeft nu heeft ze tegen mij gezegd dat ik als eerste het cijfer krijg. En vandaag bij biologie was een vriend van me de hele tijd aan het bewegen dus ik zei 'bro kan je ff stoppen' toen zei hij 'hou je bek' dus ik gaf hem een duwtje. Toen zei hij 'kom dan' en toen begonnen we soortvan elkaar de hele tijd weg te duwen. Het was heel grappig en toen de docent het merkte werd hij boos we waren op dat moment een filmpje aan het kijken en toen hij tegen ons aan het praten was begonnen ze te dansen op het filmpje. We begonnen mee te dansen en daardoor vergat de docent het! Hoe was jullie schooldag?

Fijn voor je !!! 

Mijn schooldag is saai.  De derde uur is uitgevallen. Dat was Engels. Verder niks meer bijzonders . O ja . Ik had voor mijn biologie een 9 en voor mijn Duits een 8,7 

Emma

Super van je cijfers !!!

Haha nou, lucky you.  Dat je dat allemaal mag zeggen bij jullie .. Als je bij ons tegen een lerares dat g...woord zegt dan wordt je  er druk mee ;)

Wow @Emmalove04  goed zeg !!

@Julian12 Ja, we mogen wel meer zeggen! Ik kon laatst wegkomen met: (dit kan ik niet zeggen vanwege regels maar het was een erg woord). Niet echt wegkomen maar de straf was gewoon een keer melden en that's it

Hey nou je zal me wel niet lief vinden maar dat soort woorden gebruik ik nooit. Is voor een vrouw behoorlijk kwetsend.  Wel een héél vrij gebeuren daar ik zou er dan geen docent willen zijn :)  Van mij had je wel wat nablijf tijd en strafregels gekregen. Maarja zo zit ik in elkaar.  Sorry 

Sanny xxxx

Heyy chill dat is Nice en mooie cijfers allemaal. Mijn dag was goed maar de details zet ik in verslag van de dag.

Wilhelmavemela.

@Sanny ja het was omdat ik heel boos was dat een docent me eruit stuurde. Ik verloor toen mijn geduld en er kwam gewoon wat uit mijn mond. En ik vind je altijd aardig

Hey @Bazo  je bent denk ik erg druk in de klas ? Op zich niet erg maar zo te lezen loop je wel vaak straf op 😞 dat is niet fijn toch ?Hoe komt het ? Kunnen we helpen?  En ik vind jou ook aardig maar je taal soms niet zo 😉 je hebt dat helemaal niet nodig al die “flinke “woorden.  Vind ik in ieder geval niet stoer of aantrekkelijk ofzo ;)  wees gewoon jezelf en leuk ! Dat kun je ook heel goed heb ik wel gezien 🙂 dat is een compliment. Misschien ben ik een beetje streng maar dat is wel mijn mening.

Sanny xxxx

@Sanny :( ik doe mijn best. Sorry ik hoop niet dat je me stom vindt

Mijn dag op school was oké eerst wiskunde oké daarna gym oké daarna mentorles eerste vertelde me mentor wanneer je over gaat enzo toen ging ik met de klas een paasquiz doen toen gingen ik met de klas paas eieren zoeken een op het laatste kregen ik met de hele klas paaseieren en iedereen kreeg er 1 maar omdat iemand uit mijn tafelgroepje aan de ramedan meedoet pakte ik zijn paas ei toen had ik Nederlands oké maar toen hoorde ik van me klas dat muziek uit viel dus ik was eerder vrij

@Sanny :( ik doe mijn best. Sorry ik hoop niet dat je me stom vindt

Hey natuurlijk niet gekkie. Je doet juist je best dat is heel goed ! Mooi toch dat je daar nu op let 🙂 en ik ben ook niet heilig ofzo hoor 😉 maar ik wou het je gewoon even zeggen dat je veel leuker overkomt zonder die woorden enzo. Helemaal lief en leuk zo ! :)

Sanny xxxx

Reageer