Hi allemaal,
Vandaag op school was leuk. De wiskunde docent kwam naar me toe en zei met een heftige stem '(mijn naam) wat denk je dat je hebt voor de toets' Ik zei toen 'iets van een 7 ofzo' toen zei hij weer met die stem 'ik kan je alvast vertellen dat het iets met een 7 is' toen kreeg ik de toets en was het een 9,7! Ik liep naar hem toe en zei 'Meneer als u dat nog een keer doet dan maak ik die geodriehoek kapot'. Later op de dag bij nederlands kregen we wat tijd om te doen wat we wouden. Ik zei tegen de docent 'mevrouw, wanneer krijgen we dat ( scheldwoord verwijderd ) cijfer van dat script nou?' 'Het is echt al weken geleden dat we die af moesten hebben' Toen zei ze 'Dus jij denkt dat ik geen betere dingen heb te doen' toen zei ik 'u bent docent dus nee' toen nam ze me mee naar de gang. Ze legde uit dat ze het druk heeft nu heeft ze tegen mij gezegd dat ik als eerste het cijfer krijg. En vandaag bij biologie was een vriend van me de hele tijd aan het bewegen dus ik zei 'bro kan je ff stoppen' toen zei hij 'hou je bek' dus ik gaf hem een duwtje. Toen zei hij 'kom dan' en toen begonnen we soortvan elkaar de hele tijd weg te duwen. Het was heel grappig en toen de docent het merkte werd hij boos we waren op dat moment een filmpje aan het kijken en toen hij tegen ons aan het praten was begonnen ze te dansen op het filmpje. We begonnen mee te dansen en daardoor vergat de docent het! Hoe was jullie schooldag?