Lets talk about; Studiekeuze en toekomst :)

  • 11 March 2022
  • 0 reacties
  • 21 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Yoo, Ik zit dus nu in 4 havo en moet een beetje beginnen met nadenken over mn toekomst.. Ik doe n&t vakkenpakket en ben van plan om later ook iets met techniek te gaan doen, auto techniek om precies te zijn, altijd gewild zal t altijd willen wrs :)

Maar ja, mn idee was dus altijd om na mn Havo/Vwo een Automotive studie te doen. Hartstikke prima tochh?

Nou ja het punt is nu dus dat ik bij die studie heel veel ga leren over engineering en duurzaamheid enzo, k heb daar geen zin in en k ben er nie slim genoeg voor, is gwn n feit lmao

Wat ik wil is later naar Spanje of Mexico verhuizen, daar mn eigen garage openen en gwn een beetje aan autos en motoren sleutelen voor me kost.. lijkt me heerlijk ;)  K verdien er nie veel mee, maar dat maakt me nie uit, zolang ik in t buitenland zit waar de zon schijnt, ik een garage heb, en in een tuinstoeltje zit te chillen voor de deur (eventueel  😉 met een jonkootje yk erbij) , dan leef ik me beste leven tbh

 

Maar ja me punt is nu dus dat de studie die me ouders verwachten ik ga doen en die ik ook altijd heb willen doen, nauwelijks wat te maken heeft met wat ik wil later.. Basically moet je wat van autos en motoren weten, die techniek eromheen yk, maar dat leer je niet alleen uit boeken, dat leer je in de garage zelf. En dat is ook waar ik nu al mee bezig ben (ik heb een project waar ik een klassieke brommer aan het fixen en opvoeren ben). Hartstikke leuk tochhh

Om eerlijk te zijn weet ik nu dus niet of ik uberhaupt wil studeren later.. ik wil gwn weg uit nederland en chillen man, lekker doen wat ik leuk vind

Wat denken jullie? En hebben jullie al een plan voor studeren enzo? i'd love to hear ‘bout it :)


0 reacties

Geen reactie

Reageer