Leren voor de proefwekweek

  • 30 May 2023
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Badge

Heyy, ik zit in 3 havo en ik worstel al een tijdje met mijzelf. Ik weet dat dit niet een verschrikkelijk groot probleem is maar ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen. Ik heb over ongeveer 3 weken mijn laatste proefwerkweek van dit jaar en tot nu toe sta ik er niet erg goed voor. Als ik dus over wil gaan naar 4 havo moet ik deze laatste periode echt alles inzetten. En ik wil ook heel graag over, ik moet de havo gewoon halen ik wil echt niet naar mavo (niet dat daar iets mis mee is hoor). Maar hierdoor zou ik dus genoeg motivatie moeten hebben om echt mijn best te doen maar om de een of andere reden lukt het gewoon niet. ik zit heel de dag met een naar gevoel in mijn buik als ik weet dat ik moet leren en ik heb nu bijna dagelijks een mental breakdown of paniekaanval of zoiets. Elke keer als ik eindelijk wil beginnen met leren barst ik in tranen uit omdat ik zo bang ben dat het me niet lukt. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen en ik snap ook niet waarom ik hier zo emotioneel van word. Ik hoop dat iemand mij snapt of misschien weet waarom ik perse de havo wil halen maar toch niks doet. 

 

xxx anoniempje0710


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

zelf zit ik in 2TL en wil ik graag naar 3Havo. ik snap je probleem wel misschien dat het helpt om langer te slapen. of even een dagje voor jezelf nemen. gewoon even een gezichtsmasker nemen ofzo. ik hoop dat je door de proefwerkweek heen komt.

succes

Reageer