leger

  • 13 April 2020
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

ik wil dus heel graag in het leger maar ik weet niet hoe ik het mijn ouders niet vertellen. Heeft iemand tips om het te vertellen 


1 reactie

Hey Anomeme

 

Misschien zou je wat foldertjes over een legeropleiding kunnen verzamelen, die je “toevallig” laat rondslingeren in de woonkamer. Als je ouders hun oog valt op zo’n foldertje, zou jij wat meer uitleg kunnen geven over wat de opleiding inhoudt, hoeveel het kost, enzovoort. 

 

Het lijkt me nuttig om goed geïnformeerd te zijn voordat je je ouders inlicht over je plannen. Op die manier kan je de eventuele vragen van je ouders grondig beantwoorden, zodat ze kunnen inzien dat je het meent. 

 

Voorlopig zullen opendeurdagen geschrapt zijn wegens Covid19, maar vanaf dat deze weer mogen zou je je ouders mee kunnen vragen naar zo’n opendeurdag. Op die manier kunnen ze kennis maken met jouw toekomstplannen. 

 

Voor zover ik weet eist het leger van je dat je voldoende fit en gezond bent om aan de opleiding te mogen beginnen. Misschien is het, al is het maar om je ouders te tonen dat je ernstig met je toekomstplannen bezig bent, een idee om nu al te beginnen trainen voor ingangsproeven. Zoek gerust eens op wat deze proeven inhouden. 

 

Ik hoop dat je je dromen kan waarmaken :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer