leerproblemen

  • 17 January 2022
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi iedereen,

Ik heb laatst last van dingen te leren het lukt mij niet om in 1 week al de informatie van 4 paragrafen op te slaan in mijn hoofd en ook met anderen lessen lukt het niet echt. Ik heb zelf het gevoel dat ik aan niks meer kan denken en ik word gek van het opgraven in mijn geheugen. Ik voel mij gewoon nutteloos want wat moet je met iemand die niet eens fatsoenlijk kan leren. Ik vind het zelf allemaal te veel.


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hoi iedereen,

Ik heb laatst last van dingen te leren het lukt mij niet om in 1 week al de informatie van 4 paragrafen op te slaan in mijn hoofd en ook met anderen lessen lukt het niet echt. Ik heb zelf het gevoel dat ik aan niks meer kan denken en ik word gek van het opgraven in mijn geheugen. Ik voel mij gewoon nutteloos want wat moet je met iemand die niet eens fatsoenlijk kan leren. Ik vind het zelf allemaal te veel.

hmm dit is wel herkenbaar. 

een tip is om in stukjes te leren. bv een  10 minuutjes leren en dan heel even pauze en een beetje drinken ofz. En niet te lang studeren dus niet tot in de nacht ofz. kan je dit ook vertellen aan een leerkracht? ik weet zeker dat die je kunnen helpen je bent d-niet de enigste met dit probleem!

 

ik duim voor je!

mvg

celina_hehe

Reageer