Vraag

leerlingmentoren

  • 23 December 2020
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Hoi, ik heb een vraagje. Waar zijn eigenlijk leerlingmentoren voor? Ik zelf ben op dit moment best wel down en ik wil ook hulp zoeken. Alleen ben ik veel te verlegen tegen volwassenen en praat ik veel meer tegen jongeren. Dus wil ik het tegen mijn leerlingmentor zeggen. Maar ik weet dus niet of ze daar voor zijn en ik wil ook niet dat ze gaan denken van ‘wat moet ik hiermee’. 

Dussssss… Kan ik tegen mijn leerlingmentor zeggen dat ik heel erg down ben?

(ik weet btw niet in wat voor subforum dit moet)


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Leerlingmentoren zijn ervoor om je te helpen met school enzo… als je echt mentaal hulp nodig hebt kan je het echt gewoon beter tegen je mentor zeggen, die begrijpt  je veel beter en is er ook voor die dingen, als je het je leerlingmentor verteld, verteld hij/ zij het gewoon aan je mentor, dat is het makkelijkste voor hen. Veel geluk nog!

 

flopflop13

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk dat je zoiets gewoon bij school kan aanvragen. Dit zijn dan provessionele mensen die je met mentale dingen helpen. Mail je school eens en vraag er naar

Kan ik tegen mijn leerlingmentor zeggen dat ik heel erg down ben?

Zeker.
Ik denk ook dat deze blij zal zijn dat jij dit zelf aangeeft, omdat deze natuurlijk ook niet alles door kan hebben.
 

Deze mentor kan jou helpen, maar als deze dit niet kan, dan kan deze jou ook in contact brengen met iemand met de juiste training.
Je mentor is dus een erg goed contactpersoon voor dit soort dingen.

Reageer