Skip to main content
Vraag

Last van bruggers op de school wc

• 5 februari 2025
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb de laatste tijd veel last van (waarschijnlijk) bruggers op de school wc. Ik hoor vaak rare geluiden uit de wc en ze praten een of andere rare taal. Laatst keek een brugger onder het wc hokje (wij hebben open hokjes). Ik voelde me erg bedreigd want ik was toen aan het plassen.  Wat kan ik hier aan doen? Als ik er iets van zeg dan zeggen ze dat ik een pester ben maar dat ben ik niet.

4 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hey, 

Ik wil graag even zeggen dat ik je topicnaam een beetje vreemd vindt. Je zegt nu eigenlijk dat een groep mensen, de hele eerste klas, zo gemeen doet, en dat lijkt me niet..

Maar jammer dat sommige kinderen zo doen.. heb het met je mentor erover, of met hun mentor! 

Liefs

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 6 februari 2025

Sorry voor mijn aanname dat alle bruggers zo zijn. Zo bedoelde ik het niet. Ik heb alleen het idee als ik door de gang en aula loop dat een groot deel van de bruggers (en 2e klassers ook een beetje) zo zijn, maar dat betekent inderdaad niet dat ze allemaal zo zijn.  Het kan best zijn dat bruggers op andere scholen wel gewoon aardige mensen zijn. Mijn school heeft er gewoon (toevallig) een beetje 'pech' mee.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Was je niet zelf ook  een brugger, net als ik en iedereen hiero. Maar goed, als je er last van hebt is dat slim om het aan te geven

• Net nieuw
  • 2 reacties
  • 6 februari 2025

Hoii, 

Ik heb zelf ook een beetje dit probleem, het help heel erg om er over te praten of als je van de wc afkomt even naar de conciërge loopt. Ze weten dan niet altijd dat jij het was maar er word wel iets aan gedaan

Groetjesss

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen