lage cijfers

  • 10 February 2020
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

Hallo ik ben Ellie en ben 13 jaar ik zit in klas 1 op de mavo(vmbo) 

mijn cijfers gaan heel erg omlaag ik doe mijn best maar ze gaan niet omhoog, al mijn vriendinnen zitten in mijn klas, ik ben bang dat als ik naar een lager niveau ga ik ze teleurstel 

iemand tips graag(:

groetjes Ellie 


3 reacties

Hey Ellie

 

Als je je zorgen maakt om je cijfers, zou je deze zorgen met een leerlingenbegeleider kunnen bespreken. Deze zou samen met jou kunnen bekijken hoe er zoal gewerkt kan worden aan je studiemethode en dergelijke. 

 

Naar mijn vermoeden zouden je vriendinnen niet teleurgesteld zijn door slechte cijfers. Wel zouden ze het jammer kunnen vinden om je naar een andere klas te zien gaan. Echter is het belangrijk om een opleiding te volgen die bij je past, ook als dat betekent dat je je vriendinnen enkel nog in je vrije tijd ziet. 

 

Gr. Kenshin

Hey!

Wat naar dat je cijfers zo naar beneden gaan. 

Wat mij heel erg helpt is een goede planning maken voor elke week, dat weet ik precies wat en hoeveel ik moet doen en kan ik naar mn vrije tijd toe werken. 

Het helpt bij mij vaak ook bij het leren ( hoer raar t ook klinkt) om wat ik leer voor te lezen, zo blijft het beter in mn hoofd hangen. 

Mij hoop dat je hier wat aan hebt, heel veel succes!

Xx

Heyy

Als je naar een lagere opleiding gaat zul je ze toch niet teleurstellen. Die meiden willen ook alleen het beste voor je! Je moet doen wat jou het fijnste lijkt. Ze zullen je wel steunen in je keuze!

Succes!

Kaas123

Reageer