Vraag

kut dag

  • 16 November 2021
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hi:)

ik zit met een probleem, ik haal best wel veel onvoldoendes

laatste cijfer:

-nederlands 3

-geschiedenis 3.4

-frans 4.4

ik weet niet wat ik moet doen heb hier dagen om gejankt is sta voor biologie en wiskunde een onvoldoende en voor de rest sta ik net een 5.5 mijnmoeder word echt boos hier om ik doe vwo 2 en mijn moeder zegt nu de heletijd ik ga je inschrijven op een kader school angezien dit toch niets gaat worden onlogish maar ja

 hoe kan ik beterleren want ik wil gewoon dat ik over ga en dat mijn moeder weer normaal doet.

tipssss??????? plz????

 

xoxo lollexi<3


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

hoi, 

ten eerste: weet je toevallig waaraan het ligt dat je minder fijne cijfers haalt? 

ten tweede: je gaat sowieso niet naar een kader school. alleen als vwo nu gewoon te lastig is dan kan je havo doen. ik doe zelf ook havo en misschien is dat beter, maar hier zijn wat tips die mij altijd helpen als ik niet goed kan leren voor toetsen: ik werk samen met iemand (zodat als ik afgeleid word door mijn telefoon ofzo dat die dan word afgepakt door een vriendin/vriend), ik zorg dat mijn werkruimte goed is opgeruimd (anders word je nog meer afgeleid), ik zet zachte muziek op (dat kalmeert me waardoor ik beter kan oefenen), ik schrijf een samenvatting op van alles wat ik niet begrijp, ik leer de hele tijd 30 minuten en daarna 5 a 10 minuten pauze en ik leer minimaal vier daggen van te voren!

ik hoop dat dit je een beetje heeft geholpen! geef niet op :)

Reageer