Skip to main content

Deze week vroeg ik mij opeens het volgende af. Ik ga namelijk met het OV naar school. Vaak kom ik dan ook twee klasgenoten (een jongen en een meisje) tegen in diezelfde bus, omdat zij in de buurt wonen. Ik heb verder geen contact met deze twee, maar ik vroeg mij opeens af. Wat doen jullie in zo’n situatie? Spreken jullie klasgenoten aan in zo’n situatie? Zo, ja? Ook als je ze eigenlijk niet zo goed kent?

Hoi ja ik zou zeker naar ze toe gaan en gewoon een gesprekje beginnen. Over van alles dus van welke buurt ze komen, welke basisschool ze vroeger op zaten of je begint over hoe ze deze school vinden. En over het weer werkt altijd 😉 ik zelf zou het heel gezellig vinden als iemand er even bij komt zitten. Leuk ! Ik zou het gewoon eens proberen. En als je een aanleiding zoekt kun je bijv een oud bonnetje in je hand houden niet zichtbaar en dan " zie je dat opeens liggen" en vraag je of het van 1 van hun is en je bent in gesprek :) 

Succes hoor. Groetjes liefs Julian X

hii 

ik denk zelf niet dat ik met mn klasgenoten zou praten in het ov. ik zou natuurlijk wel hoi zeggen of zo'n knikje geven ofzo whaha, maar praten denk ik niet. zeker niet als ik verder geen contact met ze heb op school. 

maar het is natuurlijk helemaal ok als je wel met ze zou praten. is waarschijnlijk alleen maar gezellig :))

Reageer