Hoi hoi ik ben een meisje van 13en zit in de tweede en ik word regelmatig de les uitgestuurd of het nou een goeie of slechte reden is heeft iemand hier tips voor om dr niet uitgestuurd te worden of afspraken die ik kan maken??
Groetjes ...
Hoi hoi ik ben een meisje van 13en zit in de tweede en ik word regelmatig de les uitgestuurd of het nou een goeie of slechte reden is heeft iemand hier tips voor om dr niet uitgestuurd te worden of afspraken die ik kan maken??
Groetjes ...
Ja, dat is vervelend. Kan je een voorbeeld noemen van een reden?
Als je stil bent in de les en goed oplet lukt het meestal denk ik om in de klas te blijven. Misschien moet je hiervoor naar een ouder/verzorger als je er heel erg mee zit. Maar je best doen is altijd goed! Ik hoop dat het probleem zich oplost
Hoi. Ik snap je gevoel maar wat is de reden dat je zo vaak wordt weggestuurd? Want als je die weet kunnen we goede tips geven. Ik heb zelf in de 1e en mindere mate de 2e klas ook een beetje aan mijn gedrag 'gesleuteld' nadat ik wat te vaak straf kreeg dus ik weet dat het kan gebeuren. Bij mij lag het aan onstuimig doen zeg maar. Te wild bij gym, te hard in de lach schieten bij een ander vak. Het was eig niks ergs maar het leverde mij wel straf op. En het kostte mij maar een kleine aanpassing en het ging een stuk beter dus als je kunt aangeven waar het min of meer aan ligt dan kan ik misschien tips geven. Hoop ik ;)
Groetjes liefs Tartan X
P.s. over dit onderwerp kun je de topic van
Hey ! Ik sluit me aan bij
Liefs Tover xxx
Hoii
Liefs haily xx
Hoi
https://nl.wikihow.com/Je-concentratievermogen-vergroten
Ik hoop dat je hier iets mee kan.
Liefs Tover xxx
Hoi
Xx haily
Asky XxX
Hoii
Haily xxx
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.