Vraag

keuze maken van 2 vriendinnen

  • 11 August 2021
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi over 3 weken begint het nieuwe schooljaar en voor de zomervakantie hadden mijn 2 vriendinnen ruzie met elkaar best wel een erge ruzie enzo. En ze gaan dus niet meer met elkaar om en praten slecht over elkaar maar ik ga dus wel met allebei om. Alleen ze zitten allebei met elkaar in de klas met mij dus ik weet dus niet met wie ik zou omgaan? Welke van 2 moet ik kiezen? Ik heb al aan hun gevraagd of ze het goed met elkaar willen maken enzo, en ze zeiden allebei dat ze het nooit met elkaar goed gaan make. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen. Er zitten verder alleen maar jongens in de klas en die zeggen altijd van we gaan niet om met meisjes. Dus ik weet niet wat ik moet doen!!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hey @anoniempje_09726173 

Blijf gewoon bevriend met alle twee. Met z’n drieën dingen doen gaat misschien niet meer. Maar je kan nog prima apart afspreken met ze en apart dingen doen. Het is niet nodig omdat hun ruzie hebben dat jij een kant moet kiezen. Willen ze dat jij een kant kiest zeg dan gewoon dat ze pech hebben en dat je dat niet gaat doen. Jij bent tenslotte nog bevriend met beide. Kies alsjeblieft geen kant in de ruzie of als je dat doet blijf met hun allebei vrienden. Het is niet nodig om 1 iemand te laten vallen. Zij vinden elkaar niet meer aardig, maar jou toch nog wel? En jij vind het fijn om met allebei vrienden te zijn dus doe dat dan ook.

Groetjes NV

Reageer