Vraag

Kerstkaartje / cadeautje voor docent raar?

  • 9 December 2021
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Kerst komt eraan… enn meestal deel ik geen kerstkaartjes uit. Maarrr.. 

Kijk, ik heb niet een heel makkelijk jaar gehad. En er is 1 leraar die altijd vraagt hoe het gaat. En ik kan altijd daar terecht en als ik ergens mee zit lucht het altijd zo op als ik even bij hem ben langsgeweest. En ik waardeer dat gewoon zo enorm.  Ik wilde voor kerst een kerstkaartje schrijven om hem te bedanken en misschien een klein cadeautje geven, maar is dat niet een beetje gek misschien? Om je leraar een kerstkaartje te geven?

Mijn vriendinnen gaan het sws raar vinden die weten niet eens dat ik wekelijks met hem praat. 

Hebben jullie wel eens iets aan een leraar gegeven? :) Ben een beetje onzeker hierover, want wil niet raar overkomen of zo..


3 reacties

Badge

Hee !! Nee natuurlijk is dat niet raar is leuk voor die docent zodat die kan zien dat hij jou help !! Gewoon doen is hartstikke lieff van je XX

Gewoon doen! Hartstikke lief als je dat doet! Als je niet wil dat je vriendinnen het zien geef je het tijdens zo'n gesprekje, je zegt dat je vriendinnen het niet weten dus geef het anders dan gewoon.

Docent gaat er sowieso blij mee zijn!

Heyy

 

Zoals de anderen ook al zeggen kan je dit gewoon doen! Het is helemaal niet gek om een kerstkaartje aan je docent te geven.. Het is juist super lief om dat te doen en ik denk dat je docent het ook super leuk vind!


Ik heb ook wel eens een kleinigheidje gegeven aan een docent. Bij mij reageerde docenten altijd super verrast en positief! Als je iets geeft kom je echt niet raar over. Don’t worry🙂

 

Groetjes,

NaamNietBekend 

Reageer