Vraag

kennismakingsochtend

  • 9 June 2021
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi, ik heb op mijn volgende school, een voortgezet speciaal onderwijs school 2 juli een kennismakingsochtend en dan mag ik een proefles doen, ik ontmoet mijn nieuwe klasgenoten en mentoren, maar ik vind het een beetje spannend! Hebben jullie tips asjeblieft? 


3 reacties

Heyy

 

Ik herken je spanningen goed! Het is ook een grote stap die je maakt om naar een nieuwe school te gaan.

 

Probeer in je hoofd te onthouden dat de ontmoetingsdag alleen maar leuk word! Je komt vast in een leuke klas met leuke docenten🙂 En zodra je er eenmaal bent zal de spanning waarschijnlijk snel afzakken. Wees ook een jezelf zodat klasgenoten jouw leren kennen en jij je klasgenoten leert kennen!

 

Tips tegen de spanning heb ik zelf niet echt.. Probeer goed te onthouden het goed gaat komen en alleen maar leuk word!

 

Groetjes van mij!

Hey,

 

Begrijpelijk dat je het een beetje spannend vindt, heb ik ook altijd. Het wordt namelijk ook altijd een beetje vrienden uitzoeken. Wat ik altijd doe is mij compleet open zetten en een beetje sympathiek overkomen. En niet te verlegen.

Inmiddels heb ik daardoor een hele goede vriendengroep!

 

Groetjes van mij!

Hallo LachBTS :)

De andere nieuwe leerlingen zullen het vast ook spannend vinden. Praat daar gewoon wat met de rest en probeer alvast mensen te kennen. 

-TheMightySlayer <3

Reageer