Vraag

Kan Iemand mij helpen met een goede slotzin over een film?

  • 17 February 2021
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik moet voor school een verslag schrijven over een film, en je kan extra punten krijgen bij een goede slotzin. Ik heb de film 3x gezien en heb al een goed verslag, maar ik kan niks bedenken waarmee ik een slotzin kan maken. De film heet Captain America; The Winter Soldier. Ik moet hem morgen 18-02 inleveren aan het eind van de dag  inleveren, dus ik hoop dat iemand mij Z.S.M kan helpen

M.V.G BOY1907

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

Misschien kan dit je helpen, als je even uitlegt wrm je geen slotzin kan bedenken, dan help ik je graag, maar wat voor slotzin wil je hebben, het is toch best simpel? Jouw bericht klinkt een beetje als: ‘Ik heb huiswerk, wat is het antwoord?’ Daar kan ook niemand wat mee, helaas mag je hier geen persoonlijke informatie delen, dus kan je toch beter bij een vriend terecht, of je docent, die zijn er om je te helpen...

Badge

Hallo Flopflop14,

Ik kan eigenlijk niets bedenken dat en goed is en ook begrijp baar is. Ik snap ook niet echt wat de docent bedoeld met een slot zin, maar ze zegt alleen dat je het op internet kan vinden maar ik vind  overal alleen iets over hoe je teksten begint en eindigt. 

PS: Uit die link wordt ik helaas niets wijzer

Hee,

Je moet een verslag schrijven voor school over een film en voor de slotzin kun je extra punten verdienen, maar je weet geen goede slotzin. Lastig.

Ik ken die film niet, helaas kan ik je denk ik ook niet zo goed verder helpen met een goede slotzin.

Maar.. ik dacht misschien kun je een leuke quote/tekst/liedje uit de film gebruiken als slotzin. Een inspirerend, pakkende zin. Wellicht kun je daar dan nog wat over schrijven in je verslag en sluit je daarmee het verslag af.

Is dat een optie?

(Als het niet lukt, zou ik me niet blindstaren op de slotzin. Dan maar een wat meer standaard slotzin, doet je best en zolang je je best doet is het goed. Het gaat uiteindelijk om het hele verslag. Succes!)

Groetjes,
Simply Me

Reageer