Jongens uit mijn klas zijn kinderachtig

  • 13 November 2017
  • 13 reacties
  • 756 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heei,
Ik zit in 2 gym en de jongens uit mijn klas zijn zoo kinderachtig echt niet normaal gewoon, ik word er gek van! Ik zat vandaag in de klas gewoon te werken en voor mij zaten twee jongens. Ze zaten al de hele tijd te giechelen enzo, en ik wist al waar ze het over hadden en dat ze iets aan mij wilden vragen, maar ik negeerde hun. Zegt een van hen : ‘Heb jij een dildo?’ En ik negeerde hem want ik dacht nou dan houdt hij wel op. Maar hij bleef het dus de rest van de les vragen enzo, en ik probeerde het te negeren, en toen ging hij allemaal opmerkingen maken zo van: ‘Haha, je bent wel erg stil sowieso heb je er een.’ En ik zat echt zo van kapp ik vond het zo vervelend. Ook zijn ze eigenlijk constant bezig met seks wat ik wel snap op onze leeftijd want ze beginnen nu natuurlijk met al die hormonen enzo, maar ik vind het dus niet bepaald fijn dat de meisjes bij gym na worden geroepen met ‘Spekbillen!’ enzo, like, hallo kunnen we niet eens normaal rennen? Heeft iemand tips wat ik het best kan terugdoen of zeggen, en hoe ik me minder door deze opmerkingen laat intimideren? Alvast bedankt ! X

13 reacties

Zou je je probleem aan je mentor kunnen vertellen?
Ja, zou kunnen, maar mijn mentor is een man dus dat zou een beetje ongemakkelijk kunnen worden...
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

snap ik,
heb ik ook wel eens gehad met de jongens in de klas
en hellaas is naar de mentor gaan hier niet een opsie bij.
probeer er iets van te zegen 1 op 1 dus alleen maar bij een jongen, dan kan hij geen steun zoeken bij zijn vrienden, misschien is dat een opsie/
liefs mij
Ik zelf ben een jongen, maar die gasten willen waarschijnlijk alleen maar aandacht.
Ik denk dat je kunt zeggen dat als ze graag dingen over dildo's en billen willen weten dat ze het maar aan hun moeder moeten vragen. En dan net hard genoeg zeggen dat hun zich gaan schamen 😉
Worden ze waarschijnlijk wel rood haha!
Urggh ik ken ook zo’n jongens pfff zo irritant. Ik snap je heel goed. Probeer te negeren werkte voor mij t best, ik ging ook naar mentor maar t stopte niet.
@jvdh
haha leuk idee 😉
Ja hahah
Ik snap je helemaal, ik zit in 3 gymnasium en de jongens in mijn klas zijn ook ZO kinderachtig. Je kan misschien naar een andere lerares gaan (ik zag dat je een man had als mentor), maar eerlijk gezegd weet ik niet echt of dat helpt.. Zoiets heb ik ooit ook gehad in de eerste (ik had het niet gemeld, maar iemand anders), en toen stopte het ook echt niet. Je kan het altijd proberen, want misschien helpt het wel. Succes : )
Haha thanks allemaal !
je moet heel hard door de klas zeggen als zo'n jongen zegt: ''pssssst heb jij een dildo?''
jij: ''HOEZO DENK JE DAT IK EEN DILDO HEB!!??''

sowieso schamen ze zich
(hoop ik)
@HEILIGE BLOBVIS Whahaha ja
Reputatie 4
Badge +4

Zo doen de jongens in mijn klas dus ook, ze doen gewoon stoer en grappig. Ik ben niet zo goed in comebacks enz maar als ze bijvoorbeeld door blijven vragen zou ik gewoon zeggen: kom je aandacht tekort zoiets ofz. 
maar ff een algemene vraag wanneer stoppen jongen met zo kinderachtig zijn? Want het is zo irritant.

Zo doen de jongens in mijn klas dus ook, ze doen gewoon stoer en grappig. Ik ben niet zo goed in comebacks enz maar als ze bijvoorbeeld door blijven vragen zou ik gewoon zeggen: kom je aandacht tekort zoiets ofz. 
maar ff een algemene vraag wanneer stoppen jongen met zo kinderachtig zijn? Want het is zo irritant.


maar ff een algemene vraag wanneer stoppen jongen met zo kinderachtig zijn?

Ik denk vanaf de 3e a 4e dat het meestal wel over gaat, ik heb zelf nooit die neiging gehad maar sommige mensen helaas wel

Reageer