Skip to main content

ik vind dit echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel overdreven van mijn school. Ik had dus ruzie met een docent en ik heb dat gefilmd en gepost op tiktok wat ik niet had moeten doen] maar zijn gezicht zat er niet een op en het was een prive tiktok account en alle mensen die de tiktok hadden gezien zitten ook op de school zelf dus zien ze die docent toch elke dag. Uit  eindelijk zijn ze er achter gekomen omdat iemand me had veraden dus moest ik naar mijn mentor en die WAS NIET NORMAAL BOOS .en ze zij dat ik messchien geschorst word EN HET  MOTTO VAN DE SCHOOL IS GEWOON LETTERLIJK FOUTEN MAKEN IS NIET ERG . dus belde die mensen van de school mijn moeder meer dan 5 KEEEEEEER en ik kan messchien geschord worden . like BRUH laat  me vegen ofzo dat is nog well eeen redelijke straf maar GESCHORSD WORDEN OM EEN FILMPJE WAAR DE DOCENT ZIJN GEZICHT NIET EENS OPSTAAT EN OP EEN PRIVE TIKTOK ACCOUNT STAAT EN DAN NOG GESCHORSD WORDEN .persooonlijk vind ik zit veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ste overdreven 

maar wat vinden jullie?

Hoi !  Als je nou uit jezelf naar je mentor gaat dan? En zegt van ik snap dat ik straf krijg maar ik vind dit te zwaar en daar leer ik niks van. Mag ik vegen of andere klussen ofzo? Of bied aan om voor straf te iets te schrijven das ook helemaal niet leuk maar beter dan geschorst. En ik zou als ik je mentor was dan denken: zij komt uit zichzelf naar me toe dus ze laat zien dat ze verantwoordelijk denkt. Ik denk met dr mee. En dan krijg je misschien een lichtere straf. Ik ben het met je eens dit is te zwaar. Ik zou zelf gaan voor vegen idd  of taakschrijven of zoiets en een excuus gesprek  zou ook goed zijn. Want die docent kan ook vet fout zitten natuulk. Ik hoop dat je dr wat aan hebt :blush:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reageer