Is mijn gymleraar pedo?

  • 22 December 2022
  • 6 reacties
  • 436 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, (sorry beetje lang verhaal)

 

Ik zit in de 1e klas en wij hebben voor gym een mannelijke docent die zich best wel raar gedraagt. De 1e lessen leek die wel oké, maar 3 weken terug toen een paar meiden uit mn klas een handstand deden en hun shirtje niet in hun broek zat had hij daar n opmerking over gemaakt. In de kleedkamer hadden we het over hem en vonden we dat je in een zwembad toch ook je buik ziet enzo.. 

Even later toen wij klaar waren mochten we niet naar huis maar moesten alle meiden (de jongens niet) in de gymzaal gaan zitten. 

De docent begon een heel lang verhaal over dat shirtje in je broek moest, anders zie je hemd/topje en dat het voor onze eige veiligheid was... 

 

Gisteren hadden we weer gym en toen gingen we een spel doen en toen zei die tegen een meisje: " zo'n lief schattig meisje, dat had ik niet van jou verwacht "

Pas gingen we ook n spel doen en toen moest n jongens naast meiden gaan liggen, en die docent ging dus ook naast een meisje liggen.. 

 

Wat vinden jullie hiervan?? Is hij n pedo?? 


Dit topic is gesloten

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Tja, over die shirtjes heeft hij op zich wel een punt. En hij is wel de docent dus als je van hem je shirt in je broek moet dragen moet je dat gewoon doen. Die andere dingen zijn misschien wel een beetje raar maar dat wil nog niet zeggen dat hij een pedo is. Met dat soort beschuldigingen moet je ook oppassen. Als je je ongemakkelijk bij hem voelt kun je dat altijd melden bij je mentor of vertrouwenspersoon.

Reputatie 7
Badge +15

Tja, over die shirtjes heeft hij op zich wel een punt. En hij is wel de docent dus als je van hem je shirt in je broek moet dragen moet je dat gewoon doen. Die andere dingen zijn misschien wel een beetje raar maar dat wil nog niet zeggen dat hij een pedo is. Met dat soort beschuldigingen moet je ook oppassen. Als je je ongemakkelijk bij hem voelt kun je dat altijd melden bij je mentor of vertrouwenspersoon.

Heeeelemaal eens met @tim16 !!!

Mij_Niet_Gezien 

Het is wel een beetje raar maar het hoeft niet meteen te betekenen dat hij een pedo is maar het is wel gek

Als je je niet prettig bij hem voelt kun je altijd gewoon een beetje afstand houden

Ik ben het met Tim eens.  Hij heeft ook niet echt iets gedaan toch?

Reputatie 3
Badge +2

De oorspronkelijke aanmaker van dit topic is niet meer actief op het forum. Vandaar dat dit topic is gesloten.

Groetjes Finn,

De Kindertelefoon