Is het raar als ik wiskunde leuk vind?

  • 8 June 2023
  • 18 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Is het raar als ik wiskunde leuk vind?


18 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Nee tuurlijk niet! Iedereen heeft vakken die hij/zij leuk vind en goed kan, bij mij is dat Nederlands en Duits, maar als jij wiskunde toch leuk vind is daar toch niks mis mee!

Nee joh,  iedereen vindt toch gewoon leuk  wat hij leuk vindt. 

Reputatie 3
Badge

Fijn!😃

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Umbrella

Nee, het is helemaal niet raar dat je wiskunde leuk vind. Daar hoef je iig niet voor te schamen of wat dan ook. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Nee, waarom zou dat raar zijn? Ieder z’n ding.

Reputatie 6
Badge +3

nee, ik vind het ook leuk. niet alles, maar het meeste. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik persoonlijk vindt het echt een k#t vak.

Maarja, sommige mensen die vinden lopen dood saai en sommige vinden het te gek toch? Ik vindt het gewoon normaal, zou het ook willen. Dan gaat dat uurtje toch net wat sneller😂

Reputatie 4
Badge +3

nahh joh . omdat de meeste mensen een wiskunde haat hebben betekent het niet dat jij dat ook moet hebben toch? ieder zn ding yk

Reputatie 7
Badge +12

Nee hoor! Zelf vond ik het eerst stom, maar toen ik zelfstandig opdrachten ging maken uit de boeken begreep ik het opeens, en nu vind ik het zelfs leuk!

-OnlyMe

Reputatie 3
Badge

Nice!

Nee, het is niet raar.

Ik zou willen dat ik het leuk vind. Gaat dat uurtje toch weer sneller!

Reputatie 5
Badge +1

Ik vind best veel vakken leuk. Niet de uitleg, of de docenten, of de lesstof. Echt het vak zelf, zegmaar. Lastig te volgen denk ik. Wiskunde vind ik leuk omdat alles te bewijzen is! Niet raar dus. Ik zou als ik jou was gewoon blij zijn dat je het leuk vind.

LittleMe

Reputatie 5
Badge +1

Nee, het is helemaal niet raar! Ik vind wiskunde zelf ook best wel leuk en ik ken ook andere mensen die wiskunde leuk vinden

Reputatie 7
Badge +9

Nee natuurlijk is het niet raar. Ik vind persoonlijk wiskunde verschikkelijk maar dat kan ook door mijn docent komen. 

Reputatie 7
Badge +9

Nee tuurlijk niet 

Reputatie 1
Badge

nee doe gewoon wat je leuk vindt dan is het goe

 

Badge

Wiskundee! wat een top vak

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Umbrella, waarom zou dat raar zijn?

Je moet leuk vinden wat je leuk vind! Ik vind wiskunde echt tijdverspilling maar dat is mijn mening.

Groetjes, @Monkeyboy69

Reageer