Skip to main content

Hey ik had een vraagje,

Ik had online les elke dag eerst maar nu heb ik het om de dag voor de.meivakantie werden er heel veel toetsen gegeven nu haal ik weer aardige cijfers maar hiervoor haalde ik best wel veel onvoldoende s als ik op magister kijk na mijn cijfers in corona en als dat het hele jaar door ging ging ik niet over haalt iedereen slechte cijfers in corona tijd?

het is opzich wel logisch dat je wat minder goede cijfers haalt door corona. je krijgt minder (fysiek)les en moet veel meer zelf doen. Als je je zorgen maakt kan je denk het beste met je mentor gaan praten.  Je bent in ieder geval niet de enige die dit heeft.

Heyyyy

Het is inderdaad iets wat bij best veel mensen voor komt. Zelf haalde ik ook best slechte cijfers omdat ik best veel lesstof gemist heb dus mijn magister is ook mooi rood 😂. Ik heb op dit moment ook examens en daarmee merk ik ook dat er wel dingen zijn die ik niet goed wist omdat ik dat dan ook of online of gewoon niet mee heb gekregen. Ik zou als je je erg zorgen maakt inderdaad met je mentor praten zoals jaivy al zei. Het is in iedergeval niet raar.

Successs

Thx allemaal voor de reacties!

Hallo Doede182 :)

Het is heel normaal gezien online onderwijs minder leerzaam is meestal dan reallife onderwijs. Veel meer mensen hebben er last van.

-TheMightySlayer <3

Reageer